2,1 litrainen h-moottori sopimaan 9-3 laatikkoon
2,1 litrainen h-moottori sopimaan 9-3 laatikkoon
elikkäs moinen naitto
operaatio mielessä..? onko millään opilla mahdollinen ja paketti olisi tarkoitus astuttaa 86vm 900 keulalle.. kytkin ilmeisesti ei passaa..? miten asetelma.? sopiiko lohko/laatikko mitenkään yksiin ja sopiiko esim tonnarin öljypohja h-mootorin alle.?

Re: 2,1 litrainen h-moottori sopimaan 9-3 laatikkoon
Miksi?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: 2,1 litrainen h-moottori sopimaan 9-3 laatikkoon
Kaiken saa sopimaan kun on tarpeeksi aikaa ja rahaa.
Tässä projektissa molempia kuluu reilusti.
Tässä projektissa molempia kuluu reilusti.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance softat.
Www.EerosGarage.fi
Hinaukset- ja laserpuhdistus sekä hitsaustyöt.
T7 & T8 JC performance softat.
Www.EerosGarage.fi
Hinaukset- ja laserpuhdistus sekä hitsaustyöt.
Re: 2,1 litrainen h-moottori sopimaan 9-3 laatikkoon
Entinen projekti oli 2,1 porattuna 95mm wisecoille 90mm iskulla., kevennetyillä hilppeillä tottakait. 8vena kansi mutta sillä yhtälöllä laatikko antaantui liika monesti. Uudempi laatikko olisi kestävämpi huhujen mukaan ja i:n laatikossa on se tiuha 4,45 välitys.
Re: 2,1 litrainen h-moottori sopimaan 9-3 laatikkoon
niin ja auto tulee kilpakäyttöön jolloin ei ole niin tarkkaa korin rakentelunsuhteen.. ja mikäli on kokemusta lukoista uuden/vanhan mallin laatikoihin niin niistäkin kokemuksia ratakäytöön. 
Re: 2,1 litrainen h-moottori sopimaan 9-3 laatikkoon
Kai noitakin saa sopimaan yhteen kun tarpeeksi sovittelee, mutta jos OG:n keulalle on tarkoitus istuttaa poikittainen voimapaketti, niin onko 9-3:n askista joku suuri etu verrattuna B202 -tonnarin askiin? B202 -tonnarissa taitaa kuitenkin olla aika paljon yhteistä B212:n kanssa noiden osien (apulaitteet, vaihdelaatikko, öljypohja...) yhteensopivuuksien kannalta, joten sellainen voisi olla projektin ja rakentamisen kannalta suoraviivaisempi idea, vaikka työtä on siinäkin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla