käsijarru
käsijarru
onko ollut ongelmia käsijarrun kanssa,en millään meinannut saada pitämään niin paljoa et olis menny katsastuksesta läpi vaikka kaikki on laitettu uutta muu paitsi kahva..onko se yleistä et se on tehoton?? ja siis autohan on ng 900 -94
9-3TTID,900c 5d,9-5 2.3T
Eikä ole öljyä tai rasvaa saaneet?
Joskus on tullut vastaan sellaisiakin uusia kenkiä jotka oli pehmeitä kuin..Eli ei pitäneet.
Meisselillä tuli kengän pintaan syvä viilto.
Joskus on tullut vastaan sellaisiakin uusia kenkiä jotka oli pehmeitä kuin..Eli ei pitäneet.
Meisselillä tuli kengän pintaan syvä viilto.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
entiset kengät oli ihan uutta vastaavat kun vaihoin eikä pitäneet yhtään kummemmin ja ei ole rasvaa oli ihan kuivat jotenkin vaan tuli mieleen et voisko noita vaihtaa napoineen puolelta toiselle kun pakilla pitää niin hyvin
eli eikö ne silloin vaihtas asentoa eli pyörimis suuntaa.
eli eikö ne silloin vaihtas asentoa eli pyörimis suuntaa.
9-3TTID,900c 5d,9-5 2.3T
tässä olisi pari neuvoa..
oletko jo säätänyt kengät kohdilleen?
jos automaattisäätö ei toimi, niin joudut ehkä sorkkimaan ruuvimeisselin kanssa tuosta pienestä reiästä (ympyrä)..taskulamppua apuna käyttäen.
säätökohta on tuossa alempana

lisäksi kannattaa laittaa esimerkiksi kuparipastaa liikkuviin kohtiin, mikäli se eivät liiku kunnolla
toinen vaihtoehto on yrittää kiristää vaijeria, mulla ainakin auttoi. kannattaa kuitenkin olla varovainen sen kanssa, että ei jää kässäri päälle.
säätöpaikan löydät auton alta, etupenkkien kohdalta.
avuksi tarvitsee muistaakseni pienen räikän,jatkon ja kiintolenkin.

oletko jo säätänyt kengät kohdilleen?
jos automaattisäätö ei toimi, niin joudut ehkä sorkkimaan ruuvimeisselin kanssa tuosta pienestä reiästä (ympyrä)..taskulamppua apuna käyttäen.
säätökohta on tuossa alempana

lisäksi kannattaa laittaa esimerkiksi kuparipastaa liikkuviin kohtiin, mikäli se eivät liiku kunnolla
toinen vaihtoehto on yrittää kiristää vaijeria, mulla ainakin auttoi. kannattaa kuitenkin olla varovainen sen kanssa, että ei jää kässäri päälle.
säätöpaikan löydät auton alta, etupenkkien kohdalta.
avuksi tarvitsee muistaakseni pienen räikän,jatkon ja kiintolenkin.
Tuota miten mulla on semmonen kuvitus mielessä ettei siellä käppäris ole mitään automaattisäätöä? Rullan muistan mistä meisselillä käännetää.. Ainakaan harvemmin sitte pelaavat.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
... Ja sitten kiristysohjeita sitä kiristystä aikoville.
Se ei ole automaattisesti kiristyvä.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=vaijeri
Hook
Se ei ole automaattisesti kiristyvä.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=vaijeri
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.