Käsijarrun säätö
-
- "Viggen"
Käsijarrun säätö
Neuvoja kiitos.
"Haku" nappula auttaa tuossa hieman ylempänä. Olen kirjoittanut "sivun mittaset" ohjeet noiden säädöstä, enkä viitsisi uudelleen tähän kirjottaa.
Samalla löytyy paljon muutakin tietoutta käsijarrun ongelmista näissä ng900/og9-3 "opel" mallisissa.
Hook
Samalla löytyy paljon muutakin tietoutta käsijarrun ongelmista näissä ng900/og9-3 "opel" mallisissa.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Viggen"
Hook kirjoitti:"Haku" nappula auttaa tuossa hieman ylempänä. Olen kirjoittanut "sivun mittaset" ohjeet noiden säädöstä, enkä viitsisi uudelleen tähän kirjottaa.
Hook
Niinpäs onkin, kiitos paljon. Kässäri heikkeni, kun pesin auton vanteineen, ja ruiskutin vettä reilusti.
-
- "Turbo"
-
- "Viggen"
-
- "Viggen"
Hook kirjoitti:"Haku" nappula auttaa tuossa hieman ylempänä. Olen kirjoittanut "sivun mittaset" ohjeet noiden säädöstä, enkä viitsisi uudelleen tähän kirjottaa.
Hook
Ilmeisesti päässäni yksi kamari kylmillään, kun en nyt löydä noita ohjeitasi, vaikka aikaisemmin löysin. Millä hakusanoilla se taas löytyikään?