Käsijarrun säätö

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Fred Scuttle
"Viggen"

Käsijarrun säätö

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Neuvoja kiitos.
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

"Haku" nappula auttaa tuossa hieman ylempänä. Olen kirjoittanut "sivun mittaset" ohjeet noiden säädöstä, enkä viitsisi uudelleen tähän kirjottaa.
Samalla löytyy paljon muutakin tietoutta käsijarrun ongelmista näissä ng900/og9-3 "opel" mallisissa.

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Fred Scuttle
"Viggen"

Hook kirjoitti:"Haku" nappula auttaa tuossa hieman ylempänä. Olen kirjoittanut "sivun mittaset" ohjeet noiden säädöstä, enkä viitsisi uudelleen tähän kirjottaa.
Samalla löytyy paljon muutakin tietoutta käsijarrun ongelmista näissä ng900/og9-3 "opel" mallisissa.

Hook

Niinpäs onkin, kiitos paljon. Kässäri heikkeni, kun pesin auton vanteineen, ja ruiskutin vettä reilusti.
karvalakki
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

Fred Scuttle kirjoitti:
Niinpäs onkin, kiitos paljon. Kässäri heikkeni, kun pesin auton vanteineen, ja ruiskutin vettä reilusti.
Aikamoinen ruiskuttelija olet, jos tuolla tavalla onnistut saamaan kasijarrun heikkenemaan...
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
Fred Scuttle
"Viggen"

karvalakki kirjoitti:
Fred Scuttle kirjoitti:
Aikamoinen ruiskuttelija olet, jos tuolla tavalla onnistut saamaan kasijarrun heikkenemaan...

Mulla on kylän suurin kypärä ja letku letkeä!!
Fred Scuttle
"Viggen"

Hook kirjoitti:"Haku" nappula auttaa tuossa hieman ylempänä. Olen kirjoittanut "sivun mittaset" ohjeet noiden säädöstä, enkä viitsisi uudelleen tähän kirjottaa.

Hook

Ilmeisesti päässäni yksi kamari kylmillään, kun en nyt löydä noita ohjeitasi, vaikka aikaisemmin löysin. Millä hakusanoilla se taas löytyikään?
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin