Eli tuli vaihdettua uudet etujouset, kun apukuskin puolelta oli jousi alapäästään katkennut. Vaihdon jälkeen ratti meni hieman vasemmalle vinoon ja kävin 4-pyöräsuuntauksessa, jonka jälkeen ratti perskule onkin nyt sitten vastaavasti oikealle vinossa

NEUVOA TARVITTAISIIN: Äkkiähän tuon itse oikaisisi jos joku voisi neuvoa exätli tarkalleen, mihin suuntaan pitäisi noita säätöpulttejä kiertää raidetangoissa, sekä apparin että kuskin puolelta.
Eli molempia renkaita pitäisi hieman kääntää säädöllä siis oikealle enemmän, niin ratti kääntyisi näin ollen hieman silloin vasemmalle kun molempia saman verran säätää.
A. Kuskin puolelta käännetäänkö säätöruuvia vasemmalle päin eli pyöräytetäänkö säätöruuviä auton etupäähän päin eli vastapäivään jotta rengas kääntyy hieman oikealle?
Vai toisinpäin?
B. Apukuskin eli hanttarin puolelta käännetäänkö säätöruuvia taas oikealle päin eli pyöräytetäänkö säätöruuviä auton etupäähän päin eli myötäpäivään jotta rengas kääntyy hieman oikealle? Vai toisinpäin?
Eli etukäteen kiitollisena tiedoista kiittäen
