9-3 Diesel -00
9-3 Diesel -00
Arvaisikohan tälläisen hommata km yli 4sataatkm turbo, laturi starttii ,jarrut ym. kulutuso. uusittu , mutta ei pumpulle tehty mitää. Huollot ajallaan om. 2kpl
Hese
Re: 9-3 Diesel -00
Veikkaisin että se dieselpumppu on se kaikista riskialttein osa, jonka korjaus tulee kalliiksi, jos ei tarvittavaa tietotaitoa löydy omasta takaa.
Lisäksi varustelutasosta riippuen Eber vaatii lähes vuosittaista kunnostusta.
Muutenhan nuo ovat oikein kivoja autoja. Minkä tehossa häviävät bensalaitteille, niin vääntöä onkin sitten vähän enemmän. Ja kulutus on erittäin maltillista.
Lisäksi varustelutasosta riippuen Eber vaatii lähes vuosittaista kunnostusta.
Muutenhan nuo ovat oikein kivoja autoja. Minkä tehossa häviävät bensalaitteille, niin vääntöä onkin sitten vähän enemmän. Ja kulutus on erittäin maltillista.
Re: 9-3 Diesel -00
Nyt on kolmatta talvea eeberi toiminut sen jälkeen, kun hehkutulppa vaihdettiin (50€).
Käytössä aina.
Käytössä aina.
Re: 9-3 Diesel -00
Omasta oli vaihdettu pumppu ennenkuin ostin ja silloin oli mittarissa 360tkm. Mukava ajaa, kulutus ok. Jarrut ym. muuta kulutusosaa oon vaihtanut. Eberi toimii, ei moitteettomasti mutta tarpeeksi hyvin.
Saab 9-3 2.2 TiD -00
Ford Bronco II -88
Ford Bronco II -88
Re: 9-3 Diesel -00
Morjens!
Tässä esittäytyy uusi foorumille kirjoittelija. Alla autona on tuo työkonemallin 9-3. Itellä sellainen kutina ettei kovin kallis tuo pumpun laitto kun teettää sen vähä pienemmässä liikkeessä kun tammerdiesel. Ja tulevaa ei kannata murehtia kun ajelee vaan, loppupelissä tuo auto niin käyttövarma pirssi kun olla saattaa. Ei muutakun ostat pois jos on kerran hyvässä kunnossa noin päällisin puolin ja muuten tuntuma ok koeajolla.
Tässä esittäytyy uusi foorumille kirjoittelija. Alla autona on tuo työkonemallin 9-3. Itellä sellainen kutina ettei kovin kallis tuo pumpun laitto kun teettää sen vähä pienemmässä liikkeessä kun tammerdiesel. Ja tulevaa ei kannata murehtia kun ajelee vaan, loppupelissä tuo auto niin käyttövarma pirssi kun olla saattaa. Ei muutakun ostat pois jos on kerran hyvässä kunnossa noin päällisin puolin ja muuten tuntuma ok koeajolla.
Re: 9-3 Diesel -00
Riippuu paljon siitä mihin vertaa, työkonemoottorit vääntää 260-280Nm lähteestä ja tehosta riippuen, Aero (dieseliä)pienemmällä iskutilavuudella 263Nm ja Viggen taisi olla 350Nm..Azanovix kirjoitti:Minkä tehossa häviävät bensalaitteille, niin vääntöä onkin sitten vähän enemmän.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: 9-3 Diesel -00
Joo tuo on hyvä huomio, mutta aina raskaan sarjan koneilla liikkuneena tottunu siihen ettei koneet kierrä yli 2500... 
