Jouduin ottamaan etukopan irti hihnapyörän särkiessä öljypumpun kannen. (Hihnapyörän ruuvit kiertuneet auki ja rikkoivan koko kannen).
Samalla ajattelin vaihtaa ainoastaan jakoketjun, kun sattui olemaan uusi sellainen hyllyssä.
Jos jätän pojan 9-3:sen tasapainoketjun kokonaan pois, pitääkö ketjun kiristin ja muuta tilbehöörit jättää paikalleen? Vai pitääkö kiristäjän öljyaukko tukita jollain opilla?
Tasapainoketjun pois jättäminen. Mitä pitää ottaa huomioon?
Re: Tasapainoketjun pois jättäminen. Mitä pitää ottaa huomioon?
Sen kiristimen voi jättää vaan sinne.Baas1 kirjoitti:Jouduin ottamaan etukopan irti hihnapyörän särkiessä öljypumpun kannen. (Hihnapyörän ruuvit kiertuneet auki ja rikkoivan koko kannen).
Samalla ajattelin vaihtaa ainoastaan jakoketjun, kun sattui olemaan uusi sellainen hyllyssä.
Jos jätän pojan 9-3:sen tasapainoketjun kokonaan pois, pitääkö ketjun kiristin ja muuta tilbehöörit jättää paikalleen? Vai pitääkö kiristäjän öljyaukko tukita jollain opilla?
Re: Tasapainoketjun pois jättäminen. Mitä pitää ottaa huomioon?
Itse hommaisin uuden tasapainoketjun ja rattaat ja laittaisin sisuksiin ennen koneen sulkemista. Ainii, jos se on pojhalle eikä itelle, niin samapa kai tuo on 

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11