Madallusarja+TÜV

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
RallyeSaab
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Madallusarja+TÜV

Viesti Kirjoittaja RallyeSaab »

Noi saabpartsin sportit on todennäkösesti vakiosta sen 20mm madaltavat.
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
RallyeSaab
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Madallusarja+TÜV

Viesti Kirjoittaja RallyeSaab »

janski kirjoitti:
Erppa kirjoitti:Mites toi

http://www.partsforsaabs.com/index.php?cPath=2_189_615

Vai onko vaan jouset tuv-hyväksytyt. Onko muuten toimiva setti ku ei ois hinnalla pilattu?

Mulla on nyt toi setti -98 femman alla... kukaan katsuri ei ole koskaan kysellyt jousista tai iskareista yhtään mitään. Aik. oli alla jotkut madallusjouset ja Konin keltaiset iskarit joilla toi mun vessa oli oikeasti tontissa ;) ja mitä toimivuuteen tulee niin noi PFSn iskarit kesti reilun vuoden ja n. 25tkm. Ne vaihtuvat kyllä aika nopeaan Konin FSD iskareihin. Sellaiset on olleet vaimon femmassa jo muutaman vuoden ja ovat kyllä todella hyvät, mukavat sekä jämäkät jopa vakio jousilla.
Ei sulla olis kuvaa laittaa tosta pfs-sarjasta paikoillaan?
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
janski
"Aero"
Viestit: 464
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 14:53
Paikkakunta: Monnin miljoonakaupunki (Hausjärvi)

Re: Madallusarja+TÜV

Viesti Kirjoittaja janski »

Ei sulla olis kuvaa laittaa tosta pfs-sarjasta paikoillaan?

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=54571A17


Toi vasemmanpuoleinen on mun
RallyeSaab
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Madallusarja+TÜV

Viesti Kirjoittaja RallyeSaab »

Komea :saab: :)

Taidanpa kokeilla tuota itsekin mahdollisesti...
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
janski
"Aero"
Viestit: 464
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 14:53
Paikkakunta: Monnin miljoonakaupunki (Hausjärvi)

Re: Madallusarja+TÜV

Viesti Kirjoittaja janski »

RallyeSaab kirjoitti:Komea :saab: :)

Taidanpa kokeilla tuota itsekin mahdollisesti...

Kiitti... toi nyt on tommonen ruoska.. :wink: Ne iskarit vastaa vakio iskareita. Ja tosiaan 25tkm ja takaiskarit vuotaa.. :roll:
Risto Vee
"Aero"
Viestit: 329
Liittynyt: Pe Marras 16, 2007 23:11
Paikkakunta: Porvoo

Re: Madallusarja+TÜV

Viesti Kirjoittaja Risto Vee »

http://www.smugmug.com/photos/i-SKhxChB ... xChB-L.jpg

Eibach Pro kit. Vanhassa Airossa. Bilstein iskareilla.
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Vastaa Viestiin