Madallusarja+TÜV
-
- "Turbo"
- Viestit: 210
- Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
- Paikkakunta: Tampere
Re: Madallusarja+TÜV
Noi saabpartsin sportit on todennäkösesti vakiosta sen 20mm madaltavat.
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
-
- "Turbo"
- Viestit: 210
- Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
- Paikkakunta: Tampere
Re: Madallusarja+TÜV
Ei sulla olis kuvaa laittaa tosta pfs-sarjasta paikoillaan?janski kirjoitti:Erppa kirjoitti:Mites toi
http://www.partsforsaabs.com/index.php?cPath=2_189_615
Vai onko vaan jouset tuv-hyväksytyt. Onko muuten toimiva setti ku ei ois hinnalla pilattu?
Mulla on nyt toi setti -98 femman alla... kukaan katsuri ei ole koskaan kysellyt jousista tai iskareista yhtään mitään. Aik. oli alla jotkut madallusjouset ja Konin keltaiset iskarit joilla toi mun vessa oli oikeasti tontissa ja mitä toimivuuteen tulee niin noi PFSn iskarit kesti reilun vuoden ja n. 25tkm. Ne vaihtuvat kyllä aika nopeaan Konin FSD iskareihin. Sellaiset on olleet vaimon femmassa jo muutaman vuoden ja ovat kyllä todella hyvät, mukavat sekä jämäkät jopa vakio jousilla.
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
-
- "Aero"
- Viestit: 464
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 14:53
- Paikkakunta: Monnin miljoonakaupunki (Hausjärvi)
Re: Madallusarja+TÜV
Ei sulla olis kuvaa laittaa tosta pfs-sarjasta paikoillaan?
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=54571A17
Toi vasemmanpuoleinen on mun
-
- "Turbo"
- Viestit: 210
- Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
- Paikkakunta: Tampere
Re: Madallusarja+TÜV
Komea
Taidanpa kokeilla tuota itsekin mahdollisesti...
Taidanpa kokeilla tuota itsekin mahdollisesti...
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
-
- "Aero"
- Viestit: 464
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 14:53
- Paikkakunta: Monnin miljoonakaupunki (Hausjärvi)
Re: Madallusarja+TÜV
RallyeSaab kirjoitti:Komea
Taidanpa kokeilla tuota itsekin mahdollisesti...
Kiitti... toi nyt on tommonen ruoska.. Ne iskarit vastaa vakio iskareita. Ja tosiaan 25tkm ja takaiskarit vuotaa..
Re: Madallusarja+TÜV
http://www.smugmug.com/photos/i-SKhxChB ... xChB-L.jpg
Eibach Pro kit. Vanhassa Airossa. Bilstein iskareilla.
Eibach Pro kit. Vanhassa Airossa. Bilstein iskareilla.
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883