Käyttökokemuksia virifemmasta

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
9-5Vector2001
"Turbo"
Viestit: 263
Liittynyt: To Loka 23, 2014 17:40
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja 9-5Vector2001 »

9-5 2.3T 2002 Vector Biopower #6538
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5176
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja Risto »

Avatar
artso
"Ruisku"
Viestit: 142
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 21:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja artso »

Tuommoisen Futurezin tuen asensin ja siihen olen tyytyväinen: auton keula jämäköityi huomattavasti eikä asennus vienyt kauan. Haittanee hieman syt, kas, irroitusta mutta tukea on helppo löysätä tarvittaessa.
9-5 2.3T-00
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Et kehtaisi laittaa kuvaa, että miten se konehuoneeseen asettuu?

EDIT: Löysinkin jo kuvan, taitaa olla sama tuote:
http://i29.photobucket.com/albums/c284/ ... -00188.jpg

Ei ole minua varten, jos pitää irrotella tulpan vaihtoa varten. Joku eri malli hakusessa siis.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Avatar
artso
"Ruisku"
Viestit: 142
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 21:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja artso »

Okei, baktopisness, hukkakellon tankoa ensin säädin myötäpäivään 3 krs niin nykäset lisääntyivät, sitten palautin 5 krs takaisin niin meno tuntuu rauhoittuneen, testaus alkuvaiheessa mutta onko hukkiksensäädöistä kokemuksia: turbo on ruotsinmaan wagonMitsu ja siihen tietty säädelty. Siis kuinka tarkka tämä hp. n tangonsäätö oikeastaan on? Voisiko se olla nykimisoglemien syy?
9-5 2.3T-00
Avatar
artso
"Ruisku"
Viestit: 142
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 21:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja artso »

Joo saabinistille sen verran että tuki on kassunpoiston tiellä, löysäämällä tangon kiinnityksiä kassun saa pujoteltua alta pois, eihän tätä kuitenkaan viikottain tarvi tehdä. Mielestäni tukitangon hyöty on kuitenkin kiistaton.
9-5 2.3T-00
Antti93
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Touko 27, 2014 17:13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja Antti93 »

http://www.a-zperformance.com/termekek. ... AAB+TUNING

Itse laitoin tuollaisen. Saa kuvan värisenä sekä mustana.
Saab 9-5 2.3t 2001 E85
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2499
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja Termos »

Kappas, tuohan ainakin näyttää tukevalta, toisin kuin Futurezin myymä mutkarauta. Sopiiko tuon kanssa moottorin muovisuoja paikoilleen, kun sitä ei mainoskuvassa ole asennettu?

Onhan se Speedpartsin alumiinituki ylivoimaisesti laadukkaimman ja parhaimman näköinen, mutta liekö sitä koskaan enää tulee myyntiin :(
Toiveikkaana olen sähköpostimuistutuksen siitä laittanut, jos niitä vielä joskus saisi.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Antti93
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Touko 27, 2014 17:13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja Antti93 »

En ole koittanut sitä muovia paikalleen mutta näyttäisi olevan tilaa. Ainoa ongelma tuon kanssa oli, että tuki on suuniteltu uudempaa konehuonetta mallina käyttäen, niin vanhemmassa joutui sulakeboksia vähän siirtämään. Lupasivat sähköpostissa korjata asian.

Speedpartsin tuen ulkonäöstä voi olla montaa mieltä, mutta yhden banaanille taipuneen kovassa mutka ajossa olen nähnyt. Eikä ilmeisesti ollut ainoa.
Saab 9-5 2.3t 2001 E85
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Mites tuolta tilataan ja mitä perivät yhteensä toimituksineen?

EDIT. selkeät ohjeet tilaukseen oli sivulla alalaidassa. Mutta mitäs se tuli maksamaan toimituksineen?
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2499
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja Termos »

Antti93 kirjoitti:En ole koittanut sitä muovia paikalleen mutta näyttäisi olevan tilaa. Ainoa ongelma tuon kanssa oli, että tuki on suuniteltu uudempaa konehuonetta mallina käyttäen, niin vanhemmassa joutui sulakeboksia vähän siirtämään. Lupasivat sähköpostissa korjata asian.
Ookkei, olisi siis passeli viiruaeroon, kiitti infosta.
Antti93 kirjoitti:Speedpartsin tuen ulkonäöstä voi olla montaa mieltä, mutta yhden banaanille taipuneen kovassa mutka ajossa olen nähnyt. Eikä ilmeisesti ollut ainoa.
Tämäkö siis meni banaaniksi femman konehuoneessa, ilman, että autolla törmättiin mihinkään?

Anteeksi nyt, mutta en ihan heti suostu uskomaan, että femman ehjät iskaritornit ovat niin lötköä tavaraa 8)

Edit: Ja jos ovat, niin sittenhän tuolla Futurezin mutkaraudalla ei ainakaan ole mitään virkaa :mrgreen:
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Antti93
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Touko 27, 2014 17:13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja Antti93 »

Tuki maksoi toimituksineen 133€.

Speedpartis tuki, oli kuulemma mennyt mutkalle lentokentällä pujotellessa. Lisätään nyt sen verran tuohon banaanille menoon, ettei sekään pahasti ollut mutkalla. Sen verran vain, että konepellissä oleva suoja hälyttimelle, otti tukeen kiinni peltiä suljettaessa. Oli korjattu suojaa hieman muokkaamalla. :D
Saab 9-5 2.3t 2001 E85
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2499
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Käyttökokemuksia virifemmasta

Viesti Kirjoittaja Termos »

Antti93 kirjoitti: Speedpartis tuki, oli kuulemma mennyt mutkalle lentokentällä pujotellessa. Lisätään nyt sen verran tuohon banaanille menoon, ettei sekään pahasti ollut mutkalla. Sen verran vain, että konepellissä oleva suoja hälyttimelle, otti tukeen kiinni peltiä suljettaessa. Oli korjattu suojaa hieman muokkaamalla. :D
No tämä huhu on pakko uskoa, kun Team Ylläpito asiasta kertoi ihan itse:
Pakari kirjoitti:Minulla on femmassa juuri tuollainen. Vakio aeron alusta on myös, vakiokokoisilla renkailla. Mielestäni jämäköittää etupäätä niin että sen ihan normiajossakin selvästi huomaa. Myös kallistelu on aavistuksen verran vähentynyt. En tiedä kuvittelenko, mutta mielestäni vähensi myös vetelyä kiihdyttäessä..

Konepeltikytkimen metallikuppia voi joutua leikkaamaan hieman tuon poikkituen asennuksen yhteydessä tai sen jälkeen jossain vaiheessa. Minulle tämä leikkausoperaatio tuli eteen kun tuli käytyä testaamassa autoslaalomia lentokentällä..

Kuitenkin: Suosittelen.
Luulin jo hetken verran, että Speedparts on kehittänyt banaanille venyvän alumiiniseoksen, kun yleensä ne tuppaavat murtumaan kovasti taivuttaessa :lol:
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Vastaa Viestiin