T5 laitteet ei ole biopowereita, eli ajat joko tai ja jos joutuu vaihtamaan polttoaine laatua niin ECU pitää vaihtaa tankkauksen yhteydessä. Ei mikään kovin iso homma mutta kuitenkin enemmän verrattuna Biopoweroituihin joissa siis automaattinen adaptaatio etanolin ja bensa välillä, ja saa ajaa sekoituksillakin.
Mitä noita rattivaihteen projektitopicceja lukenut niin tuota tonnaria on kyllä kirjoituksista päätellen ihan hyvin ylläpidetty ja huollettu sen enempää kaveria tai autoa tuntematta.
OG 9-5 MY 2000 Aero auto, 300tkm mittarissa, muutama kysymys
Re: OG 9-5 MY 2000 Aero auto, 300tkm mittarissa, muutama kys
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: OG 9-5 MY 2000 Aero auto, 300tkm mittarissa, muutama kys
Joo, viinajuttu selkis ja rattivaihteen kanssa pikku kirjeenvaihtoa käyty.
P.
P.