OG 9-5 MY 2000 Aero auto, 300tkm mittarissa, muutama kysymys

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5866
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: OG 9-5 MY 2000 Aero auto, 300tkm mittarissa, muutama kys

Viesti Kirjoittaja tturku »

T5 laitteet ei ole biopowereita, eli ajat joko tai ja jos joutuu vaihtamaan polttoaine laatua niin ECU pitää vaihtaa tankkauksen yhteydessä. Ei mikään kovin iso homma mutta kuitenkin enemmän verrattuna Biopoweroituihin joissa siis automaattinen adaptaatio etanolin ja bensa välillä, ja saa ajaa sekoituksillakin.
Mitä noita rattivaihteen projektitopicceja lukenut niin tuota tonnaria on kyllä kirjoituksista päätellen ihan hyvin ylläpidetty ja huollettu sen enempää kaveria tai autoa tuntematta.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
pertsavk
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Touko 04, 2016 10:05

Re: OG 9-5 MY 2000 Aero auto, 300tkm mittarissa, muutama kys

Viesti Kirjoittaja pertsavk »

Joo, viinajuttu selkis ja rattivaihteen kanssa pikku kirjeenvaihtoa käyty.

P.
Vastaa Viestiin