Morjensta. Mitä eroa näillä laatikoilla on? B05 taitaa löytyä vuosituhannen vaihteen malleista ja B08 my04 eteenpäin. Joku päivetty versio ilmeisesti, mutta mitä on päivitetty? Sopiiko B08 suoraan aiempiin moottoreihin, joissa tehtaalta B05 tai sen edeltäjä B03?
B08 olisi edullisesti nyt saatavilla korvaamaan nykyinen viallinen B05. Moottorina my02 B235R.
Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
#6918
900 Turbo T8 1979
99 GL 2d Sedan 1982
900 Turbo T16 Aero 1985
9-5 Sedan Stage X 2002 Biopower JC Performance
Ex 9000 CSE "Aero" 1995 Biopower JC Performance
Ex Chevrolet S10 Blazer 4.3 4x4 1994
Ex Audi UrS4 Quattro 4.2 V8 1994
900 Turbo T8 1979
99 GL 2d Sedan 1982
900 Turbo T16 Aero 1985
9-5 Sedan Stage X 2002 Biopower JC Performance
Ex 9000 CSE "Aero" 1995 Biopower JC Performance
Ex Chevrolet S10 Blazer 4.3 4x4 1994
Ex Audi UrS4 Quattro 4.2 V8 1994
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Onko tähän kellään varmaan tietoa? Brittifoorumeilla kirjoittelevat että muuten sama laatikko mutta paksumpi vaihteensiirtotanko tuossa B08?
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Pikkusen tais tulla 05 vahvempaa romua sisälle. Vaihteensiirtäjän tanko on erilainen koska siirtäjän kiinnitys muuttuu erilaiseksi. Käytännössä selviää siirtäjän vaihdolla, mutta tuo uudempi siirtäjä kannattaa päivittää samantien metallisilla puslilla. Ei mene kauaa kun alkaa väljistymään nuo muoviset..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Mimmonen homma on tuo siirtäjän vaihto ja mistä tuo kannattaa hommata?
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
http://www.neobrothers.co.uk/used-gear- ... 662e098b2a
Laatikon vaihdon yhteydessä vaihtuu helposti, ja muutenkin kohtuullisen.
Laatikon vaihdon yhteydessä vaihtuu helposti, ja muutenkin kohtuullisen.
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 191
- Liittynyt: To Loka 01, 2015 20:17
- Paikkakunta: Pohjoispohjanmaa@Raahe
- Viesti:
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Siirtäjän vaihtaa helpohkosti, akku irti niin johan hoituu. Olettaen että kaikki ruostuneet pultit ja mutterit antaa periksi kohtuudella
#6906, 9-5 Aero Wagon ´01 C2H6O-power. Saab 900 3d combi coupe -92. Suomi Pontiac Trans am GTA -88, 421cid,T-56, Spec,nitroused&raw power
http://www.camaro-firebird-harrastajat.fi
http://www.f-bodyfinland.com
https://www.youtube.com/user/Jakerzi
http://www.camaro-firebird-harrastajat.fi
http://www.f-bodyfinland.com
https://www.youtube.com/user/Jakerzi