Morjensta. Mitä eroa näillä laatikoilla on? B05 taitaa löytyä vuosituhannen vaihteen malleista ja B08 my04 eteenpäin. Joku päivetty versio ilmeisesti, mutta mitä on päivitetty? Sopiiko B08 suoraan aiempiin moottoreihin, joissa tehtaalta B05 tai sen edeltäjä B03?
B08 olisi edullisesti nyt saatavilla korvaamaan nykyinen viallinen B05. Moottorina my02 B235R.
Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
#6918
900 Turbo T8 1979
900 Turbo T16 Aero 1985
9-5 2,3t Sedan 1998
9-5 2,0t Biopower 2006
Ex 99 GL 2d Sedan 1982
Ex 9-5 Sedan Stage X 2002 Biopower JC Performance
Ex 9000 CSE "Aero" 1995 Biopower JC Performance
900 Turbo T8 1979
900 Turbo T16 Aero 1985
9-5 2,3t Sedan 1998
9-5 2,0t Biopower 2006
Ex 99 GL 2d Sedan 1982
Ex 9-5 Sedan Stage X 2002 Biopower JC Performance
Ex 9000 CSE "Aero" 1995 Biopower JC Performance
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Onko tähän kellään varmaan tietoa? Brittifoorumeilla kirjoittelevat että muuten sama laatikko mutta paksumpi vaihteensiirtotanko tuossa B08?
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Pikkusen tais tulla 05 vahvempaa romua sisälle. Vaihteensiirtäjän tanko on erilainen koska siirtäjän kiinnitys muuttuu erilaiseksi. Käytännössä selviää siirtäjän vaihdolla, mutta tuo uudempi siirtäjä kannattaa päivittää samantien metallisilla puslilla. Ei mene kauaa kun alkaa väljistymään nuo muoviset..
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Mimmonen homma on tuo siirtäjän vaihto ja mistä tuo kannattaa hommata?
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
http://www.neobrothers.co.uk/used-gear- ... 662e098b2a
Laatikon vaihdon yhteydessä vaihtuu helposti, ja muutenkin kohtuullisen.
Laatikon vaihdon yhteydessä vaihtuu helposti, ja muutenkin kohtuullisen.
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 192
- Liittynyt: To Loka 01, 2015 20:17
- Paikkakunta: Pohjoispohjanmaa@Raahe
- Viesti:
Re: Manuaalilaatikot FM55B05 ja FM55B08
Siirtäjän vaihtaa helpohkosti, akku irti niin johan hoituu. Olettaen että kaikki ruostuneet pultit ja mutterit antaa periksi kohtuudella 

#6906, Saab 900 3d combi coupe -92