ajattelin tänne tarinoida jos joku törmää samaan ongelmaan. Muutama viikko sitten vaihdoin ysifemmaan turbon, lämpimässä hallissa(25 astetta). Turbon vaihdon jälkeen auto kävi erittäin nätisti ja hienosti, noh ei muuta kun auto ajoon 10-15 asteen pakkaseen. Muutaman päivän jälkeen auto alkoi hieman ääntämään kierroksilla, paikallistin äänen moniurahihnaan, sillä se näytti todella huonolta. Moniurahihna ja rullat vaihtoon, ääni hävisi hetkeksi mutta alkoi melkein heti taas
 Seuraavana päivänä kurkkasin taas konepellin alle ja ääni paikallistui tällä kertaa juuri vaihdettuun turboon
 Seuraavana päivänä kurkkasin taas konepellin alle ja ääni paikallistui tällä kertaa juuri vaihdettuun turboon   no ei ihmekkään sillä yksi laipan pultti oli melkein irti ja muut selvästi löysällä
 no ei ihmekkään sillä yksi laipan pultti oli melkein irti ja muut selvästi löysällä  Myös pakosarjan pulteissa oli kiristämisvaraa
 Myös pakosarjan pulteissa oli kiristämisvaraa  
 Kun vaihdoin turboa laitoin jokaisen pultin hyvin kiinni, joten arvon saabistit, voiko noin radikaali lämpötilan vaihtelu(+25 ja -15) aiheuttaa raudassa niin ison supistumisen että pultit ovat hieman väljistyneet ja tärinässä lähtenyt löystymään?
9-5 -99 2,3t
