Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
.:miksu:.
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 22:21
Paikkakunta: Nokia

Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?

Viesti Kirjoittaja .:miksu:. »

2006 Linear pitäisi vakkari saada.
Vilkkuviiksi jossa on vakionopeuden säätimen napit on paikallaan,
mutta eipä enää GM kustannussäästö mallissa riitä.

Eli mitä piuhoja pitää lisätä vilkkuviiksen liittimelle ja mihin toinen pää kytkeä että saisi pelaamaan?



Haulla en löytänyt tähän vastausta.
9-5
ex. og900, ng900, 9000
TTH
"Hirsch"
Viestit: 853
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 22:58
Paikkakunta: Maailma.

Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?

Viesti Kirjoittaja TTH »

Techillä naitus kiinni.
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
.:miksu:.
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 22:21
Paikkakunta: Nokia

Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?

Viesti Kirjoittaja .:miksu:. »

TTH kirjoitti:Techillä naitus kiinni.
Ei auttanut techitys, tai sellaista valikkoa ei löytynyt mistä saa vakkarin aktivoitua.
Onko lineaari viirussa saatu techn avulla toimimaan?

aerossa jossa on alkuperäinen vakkari lähtee vilkkuviikseltä neljä johtoa enemmän?
9-5
ex. og900, ng900, 9000
Avatar
Audiojack
"Viggen"
Viestit: 578
Liittynyt: Ma Joulu 07, 2015 19:45
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?

Viesti Kirjoittaja Audiojack »

Tietoa ei ole, mutta luulisi äkkiseltään vakkarin datan kulkevan väylässä kuten kaikki muukin, ettei johtoihin tarvitsisi kajota. Joku älyboksi ehkä puuttuu jostain välistä tai on väärän mallinen? Sitten lisäksi oikea viiksi ja poljinkytkimet.

E: Tai itse asiassa mielessä kävi, että ECU:n ohjelmoinnista voisi olla kiinni?
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Jos WISsin tietoihin on luottaminen niin samanlainen kytkentä on vaikkapa 2004 kuin 2007 femmoissa vakkarin suhteen. Vakkarin signaalit menee eculle jossa tehdään läpän ohjaus pyydetyn nopeuden ylläpitämiseksi. Ei mitään mainintaa väylään lisättävistä can-kommunikoivista viiksistä kuten taas SS/SC puolella on asia.
Tosin ei kyllä mainita varustelutasojen johtojensäästöpuuhitakaan mutta se nyt ei yllätä että ihan kaikkea ei wissiin päädy.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Wege
"Turbo"
Viestit: 280
Liittynyt: To Syys 16, 2004 21:16
Paikkakunta: Patt1joki/Raahe

Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?

Viesti Kirjoittaja Wege »

9-3 SS -05
9-5 Aero -02
9000 CD 2.3T -91
Tech2
Vastaa Viestiin