2006 Linear pitäisi vakkari saada.
Vilkkuviiksi jossa on vakionopeuden säätimen napit on paikallaan,
mutta eipä enää GM kustannussäästö mallissa riitä.
Eli mitä piuhoja pitää lisätä vilkkuviiksen liittimelle ja mihin toinen pää kytkeä että saisi pelaamaan?
Haulla en löytänyt tähän vastausta.
Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?
Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?
9-5
ex. og900, ng900, 9000
ex. og900, ng900, 9000
Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?
Techillä naitus kiinni.
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?
Ei auttanut techitys, tai sellaista valikkoa ei löytynyt mistä saa vakkarin aktivoitua.TTH kirjoitti:Techillä naitus kiinni.
Onko lineaari viirussa saatu techn avulla toimimaan?
aerossa jossa on alkuperäinen vakkari lähtee vilkkuviikseltä neljä johtoa enemmän?
9-5
ex. og900, ng900, 9000
ex. og900, ng900, 9000
Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?
Tietoa ei ole, mutta luulisi äkkiseltään vakkarin datan kulkevan väylässä kuten kaikki muukin, ettei johtoihin tarvitsisi kajota. Joku älyboksi ehkä puuttuu jostain välistä tai on väärän mallinen? Sitten lisäksi oikea viiksi ja poljinkytkimet.
E: Tai itse asiassa mielessä kävi, että ECU:n ohjelmoinnista voisi olla kiinni?
E: Tai itse asiassa mielessä kävi, että ECU:n ohjelmoinnista voisi olla kiinni?
Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?
Jos WISsin tietoihin on luottaminen niin samanlainen kytkentä on vaikkapa 2004 kuin 2007 femmoissa vakkarin suhteen. Vakkarin signaalit menee eculle jossa tehdään läpän ohjaus pyydetyn nopeuden ylläpitämiseksi. Ei mitään mainintaa väylään lisättävistä can-kommunikoivista viiksistä kuten taas SS/SC puolella on asia.
Tosin ei kyllä mainita varustelutasojen johtojensäästöpuuhitakaan mutta se nyt ei yllätä että ihan kaikkea ei wissiin päädy.
Tosin ei kyllä mainita varustelutasojen johtojensäästöpuuhitakaan mutta se nyt ei yllätä että ihan kaikkea ei wissiin päädy.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Viiruun jälkiasennus vakionopeuden säädin?
http://www.saabdocs.com/Finnish/instruc ... 5889fi.pdf
Ei paha homma ollenkaan..
Ei paha homma ollenkaan..
9-3 SS -05
9-5 Aero -02
9000 CD 2.3T -91
Tech2
9-5 Aero -02
9000 CD 2.3T -91
Tech2