Rautalankamalli:
Jos kello on 24h -asetuksella ja ekan numeron pikselit on pimeänä, niin tuntinumerot näytöllä rullaa näin:
0 (vuorokauden alussa eli kello 0)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
1
2
3 (tällöin kello on siis 23)
Ja vasta tämän jälkeen poiketaan tavan numerojärjestyksestä, eli kolmosen jälkeen tulee taas nolla ja yllä oleva kierros alkaa alusta. Käytännössä tuohon klo 23:een saakka näyttää siis ihan siltä että kello on muuttunut kymmentuntiseksi, oikean tolan paljastaa vasta tuo kun kello 23:59:n jälkeen näyttöön tuleekin taas tunneiksi nolla, eikä neljä, kuten voisi olettaa 10-tuntiseksi muuttuneelta kellolta.
Kello sekaisin akunvaihdon jälkeen
Re: Kello sekaisin akunvaihdon jälkeen
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Kello sekaisin akunvaihdon jälkeen
RDS ajastus päälle. Ylen kanava radioon ja sen jälkeen SID:ssä ne kaksi näppäintä joista kellon aikaa manuaalisesti säädetään niin yhtäaikaa pohjaan. Jos rds signaali löytyy, kuten kaikiltä yle:n kanavilta pitäisi, niin ajan näyttämä päivämäärineen menee automaattisesti oikein alueen mukaan. Katso sopiva kellon aika, jolla pystyt sulkemaan pikselivian pois.
#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Kello sekaisin akunvaihdon jälkeen
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Kello sekaisin akunvaihdon jälkeen
^ Huippu video!
Onpa sekavempi homma suorittaa, kuin 9-3:ssa. Ehkä tuo väärän päiväyksen muuttaminen tekee sen. Olisi vaan näyttänyt pelkän rds haun. Äänet ois ehkä auttaneet, mutku vaimo nukkuu

Onpa sekavempi homma suorittaa, kuin 9-3:ssa. Ehkä tuo väärän päiväyksen muuttaminen tekee sen. Olisi vaan näyttänyt pelkän rds haun. Äänet ois ehkä auttaneet, mutku vaimo nukkuu


Re: Kello sekaisin akunvaihdon jälkeen
Femmassa RDS-ajastus toimii vain karvalakkimallin radion kanssa, paremmin varusteltujen femmojen kirottu Kenwood-järjestelmä ei tue tuota RDS-ajanhakuominaisuutta. Eikä RDS-ajanhaku toimi myöskään aftermarket-radion kanssa.
Voiko kellonajan säätää Tech2:lla?
Voiko kellonajan säätää Tech2:lla?
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-5TID_04 X1/9
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24610
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Kello sekaisin akunvaihdon jälkeen
Napeista se ainakin saa säädettyä "vanhemmissa"
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Kello sekaisin akunvaihdon jälkeen
Mun toisessa femmassa eivät napit toimi jostain syystä, SID:n sisäinen vika, eli joko itse napit tai sitten lattakaapeli. En jaksaisi availla ja tutkia, kun tuota kelloa tarvitsee säätää melko harvoin.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-5TID_04 X1/9