Lisäkatkaisijan kyntkentäkaavio?
Muistaakseni yläreuna on suora! , mutta onkos tolla jotain väliä kummin päin sen pistää
Tuonne oli mielestäni aika helppo vetää piuhat ja vedin hieman vahvemmat, koska on 100w polttimot noissa lisäpitkissä
Yleismallisen 70A releen sai sopimaan näppärästi sinne konehuoneen relekoteloon
Mistäs muuten orkkis asennuksissa otetaan tuolle releelle ohjaus, itse otin tuossa hyttiin tulevasta merkkivalon piuhasta ja hyvin toimii.

Tuonne oli mielestäni aika helppo vetää piuhat ja vedin hieman vahvemmat, koska on 100w polttimot noissa lisäpitkissä

Yleismallisen 70A releen sai sopimaan näppärästi sinne konehuoneen relekoteloon

Saab 9-3 TTID Vector 2008
tuo 5 liitin on muuten maadoittava
sain sen tuta kun kytkin siihen lisävaloilta +:n eli aina kun veti pitkät päälle niin sulake kyrvähti.
Eli se maadoittaa, täytyy varmaan pistää apurele väliin niin saa on merkkivalon toimimaan laillisesti.
Muuten toimii hienosta, kyllä noilla lisävaloilla vaan on aika hyöty
, näin sen huomaa hyvin kun ne saa välillä pois päältä! 

Eli se maadoittaa, täytyy varmaan pistää apurele väliin niin saa on merkkivalon toimimaan laillisesti.
Muuten toimii hienosta, kyllä noilla lisävaloilla vaan on aika hyöty

vedin lisävalojen releen maadoituksen napojen 7:n ja 8:n kautta runkoon. Tämän jälkeen vedin lisävaloilta +:n liittimeen 5. Tämä polttaa saman tien sulakkeen!
Eli ilmeisesti minun olisi tarvinnut vetää tuo releen + ohjaus kytkimen napojen 7 & 8 kautta ja kytkeä tämä myös liittimeen 5.
Vaikea muistaa näin yöllä näitä napoja, mutta täytyy huomenna mietiskellä ja mittailla asiaa enemmän!!
Eli ilmeisesti minun olisi tarvinnut vetää tuo releen + ohjaus kytkimen napojen 7 & 8 kautta ja kytkeä tämä myös liittimeen 5.
Vaikea muistaa näin yöllä näitä napoja, mutta täytyy huomenna mietiskellä ja mittailla asiaa enemmän!!

Vanhemmalla nokalla oleviin (<-02) on aika helppo tehdä nuo raudat itse. Omaan olen vääntänyt n. 2mm paksusta aluumiini levystä raudat mitkä ovat ihan peltiruuvveilla kiinni maskin alla "puskuripalkissa".
Hyvin tuntuu pysyvän nuo reilumman kokoisetkin
Vielä kun on vedetty tuki raudat maskin ja konepellin välistä.
Hyvin tuntuu pysyvän nuo reilumman kokoisetkin

Vielä kun on vedetty tuki raudat maskin ja konepellin välistä.