Tietääkö joku mika on lisävalo/extra nappulan kytkentäkaavio
Kyseessä siis nappula missä on keskellä pyöreä ympyrä. Tämä on tarkoitus pistää ohjaamaan lisäpitkiä. Siinä ilmeisesti on sellainen juttu, että aina kun vetää pitkät niin se syttyy kirkkaammaksi
Seijarilta JKL:stä sain tuon hintaan 45- eli ei se tuollakaan ilmainen ollut, mutta ei tuohon kojetauluun oikeen muutakaan sovi.
(pussin päällä on numero 4519641)
Kiitoksia paljon, ei tarvinnut ruveta yleismittarilla noita pinnejä mittailemaan
Tämä on ihan pelkkä kytkin. Aluksi sieltä tuli tuo sumuvalojen asennusarja, mutta pienten selvittelyjen jälkeen sain sen vaihdettua tuohon kytkimeen. Olisi riittänyt tuo sumuvalojenkin katkaisija,mutta kun ei se sovi mihinkään
Muistaakseni yläreuna on suora! , mutta onkos tolla jotain väliä kummin päin sen pistää
Tuonne oli mielestäni aika helppo vetää piuhat ja vedin hieman vahvemmat, koska on 100w polttimot noissa lisäpitkissä
Yleismallisen 70A releen sai sopimaan näppärästi sinne konehuoneen relekoteloon Mistäs muuten orkkis asennuksissa otetaan tuolle releelle ohjaus, itse otin tuossa hyttiin tulevasta merkkivalon piuhasta ja hyvin toimii.
Niin lisävalojen piuhat on hieman järeemmät, ei katkaisijan
Niin, oishan se aika helppoa kun olisi valmiit piuhat, onneksi tuli vedettyä pari ylimääräistä piuhaa konehuoneesta hyttiin rokkikoneiden virtapiuhaa pistäessä
vedin lisävalojen releen maadoituksen napojen 7:n ja 8:n kautta runkoon. Tämän jälkeen vedin lisävaloilta +:n liittimeen 5. Tämä polttaa saman tien sulakkeen!
Eli ilmeisesti minun olisi tarvinnut vetää tuo releen + ohjaus kytkimen napojen 7 & 8 kautta ja kytkeä tämä myös liittimeen 5.
Vaikea muistaa näin yöllä näitä napoja, mutta täytyy huomenna mietiskellä ja mittailla asiaa enemmän!!
Vanhemmalla nokalla oleviin (<-02) on aika helppo tehdä nuo raudat itse. Omaan olen vääntänyt n. 2mm paksusta aluumiini levystä raudat mitkä ovat ihan peltiruuvveilla kiinni maskin alla "puskuripalkissa".
Hyvin tuntuu pysyvän nuo reilumman kokoisetkin
Vielä kun on vedetty tuki raudat maskin ja konepellin välistä.