 
 Jos huoltohistoria on kunnossa, niin onko epärealistista odottaa, että 80 tuhattta kilometriä ajetuilla yksilöillä olisi vielä ilman suurempia huolia asiallisesti huoltaen ja käyttäen ainakin seuraavat 50 tuhatta kilometriä suhteellisen vikavapaita kilometrejä ? Muuttuuko tilanne seuraavien 50 tuhannen kilometrin osalta, jossa autolla on ajettu noin 120 - 130 tuhatta kilometriä ostohetkellä.
Kun Aero Wagoneissa on jo kaikenlaista mukavaa elektroniikka ym. sälää, niin tuovatko nämä jotain erityistä vikariskiä ikääntyessään ? Lähinnä mitkä näistä varusteista ovat sellaisia, että voivat heittäytyä toimimattomiksi, mutta eivät estä kilvissä pysymistä ? Ja toisaalta mitkä ovat sellaisia varusteita, että ne on pakko pitää kunnossa ?

 (ainakin öljyjen vaihdon osalta) Niin kuin Enski jo totesi auton aikaisemmalla käyttötavalla on suuri merkitys siihen millaisessa kunnossa auto on.
 (ainakin öljyjen vaihdon osalta) Niin kuin Enski jo totesi auton aikaisemmalla käyttötavalla on suuri merkitys siihen millaisessa kunnossa auto on.  Minusta autokaupassa kiinnitetään aivan liikaa huomiota kilometreihin. Tämä tietty on ymmärrettävää tietyissä rajoissa, sillä se on ainoita "konkreettisia" asioita käyttöönottovuoden lisäksi..
 Minusta autokaupassa kiinnitetään aivan liikaa huomiota kilometreihin. Tämä tietty on ymmärrettävää tietyissä rajoissa, sillä se on ainoita "konkreettisia" asioita käyttöönottovuoden lisäksi.. Ajotapaasi en missään nimessä ala arvostelemaan (ennakoiva ajo kunniaan), mutta luulisi että kone ja varsinkin automaatilla menee tukkoon, jos sille ei välillä anna kunnolla kyytiä. Kun hommasin oman Aeroni ja vertaan kulkua nykytilanteeseen väittäisin että kone reagoi ja käy paremmin, koska autolla ajetaan matka-ajoa, mutta välillä myös kaasua käytetään reippaasti. Aero tykkää siitä että sillä ajetaan
 Ajotapaasi en missään nimessä ala arvostelemaan (ennakoiva ajo kunniaan), mutta luulisi että kone ja varsinkin automaatilla menee tukkoon, jos sille ei välillä anna kunnolla kyytiä. Kun hommasin oman Aeroni ja vertaan kulkua nykytilanteeseen väittäisin että kone reagoi ja käy paremmin, koska autolla ajetaan matka-ajoa, mutta välillä myös kaasua käytetään reippaasti. Aero tykkää siitä että sillä ajetaan  
 
  
 