![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos huoltohistoria on kunnossa, niin onko epärealistista odottaa, että 80 tuhattta kilometriä ajetuilla yksilöillä olisi vielä ilman suurempia huolia asiallisesti huoltaen ja käyttäen ainakin seuraavat 50 tuhatta kilometriä suhteellisen vikavapaita kilometrejä ? Muuttuuko tilanne seuraavien 50 tuhannen kilometrin osalta, jossa autolla on ajettu noin 120 - 130 tuhatta kilometriä ostohetkellä.
Kun Aero Wagoneissa on jo kaikenlaista mukavaa elektroniikka ym. sälää, niin tuovatko nämä jotain erityistä vikariskiä ikääntyessään ? Lähinnä mitkä näistä varusteista ovat sellaisia, että voivat heittäytyä toimimattomiksi, mutta eivät estä kilvissä pysymistä ? Ja toisaalta mitkä ovat sellaisia varusteita, että ne on pakko pitää kunnossa ?