Terve !
Tuli hommattua tommonen 2002 AERO Ruottista.
Saako tohon päivitettyä tota Sentroniccia, eli mitä tarvii vaihtaa et sais noi napit ratin taa.
Sentronic päivitys 2002 AERO
Sentronic päivitys 2002 AERO
SAAB 9-5 Aero, 2008 ( KA,oma)
SAAB 9.7x, 5,3i 2007 (KA, oma)
SAAB 9-3 Cab 2.0T 2004 (KA, oma)
Muutama vanha Ford USA
SAAB 9.7x, 5,3i 2007 (KA, oma)
SAAB 9-3 Cab 2.0T 2004 (KA, oma)
Muutama vanha Ford USA
Re: Sentronic päivitys 2002 AERO
En tiedä mitä napit maksaa lisää, mutta sen tiedän että ovat yksi turhimmista varusteista. Edellisessä 9-5:ssa moiset oli ja pari kertaa niillä jaksoi leikkiä, mutta käytännön hyötyä noilla ei ole, sillä M asennossa laatikko silti vaihtaa kun katsoo asian tarpeelliseksi. Jos nuo toimisivat niin että kuljettaja päättää (like manuaali laatikolla) niin sitten hyötyä voisi jo keksiä 

Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Re: Sentronic päivitys 2002 AERO
Heh ei tosiaan vastaa aivan Ferrarin vaihtimia. Omassa on ja käyttöä ei ole eli täysin turhat.eklunto1 kirjoitti:En tiedä mitä napit maksaa lisää, mutta sen tiedän että ovat yksi turhimmista varusteista. Edellisessä 9-5:ssa moiset oli ja pari kertaa niillä jaksoi leikkiä, mutta käytännön hyötyä noilla ei ole, sillä M asennossa laatikko silti vaihtaa kun katsoo asian tarpeelliseksi. Jos nuo toimisivat niin että kuljettaja päättää (like manuaali laatikolla) niin sitten hyötyä voisi jo keksiä
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14