Sentronic päivitys 2002 AERO

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
lammbe1
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: To Elo 10, 2006 15:54
Paikkakunta: Läyliäinen

Sentronic päivitys 2002 AERO

Viesti Kirjoittaja lammbe1 »

Terve !
Tuli hommattua tommonen 2002 AERO Ruottista.
Saako tohon päivitettyä tota Sentroniccia, eli mitä tarvii vaihtaa et sais noi napit ratin taa.
SAAB 9-5 Aero, 2008 ( KA,oma)
SAAB 9.7x, 5,3i 2007 (KA, oma)
SAAB 9-3 Cab 2.0T 2004 (KA, oma)
Muutama vanha Ford USA
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sentronic päivitys 2002 AERO

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

En tiedä mitä napit maksaa lisää, mutta sen tiedän että ovat yksi turhimmista varusteista. Edellisessä 9-5:ssa moiset oli ja pari kertaa niillä jaksoi leikkiä, mutta käytännön hyötyä noilla ei ole, sillä M asennossa laatikko silti vaihtaa kun katsoo asian tarpeelliseksi. Jos nuo toimisivat niin että kuljettaja päättää (like manuaali laatikolla) niin sitten hyötyä voisi jo keksiä :)
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Re: Sentronic päivitys 2002 AERO

Viesti Kirjoittaja HMK »

eklunto1 kirjoitti:En tiedä mitä napit maksaa lisää, mutta sen tiedän että ovat yksi turhimmista varusteista. Edellisessä 9-5:ssa moiset oli ja pari kertaa niillä jaksoi leikkiä, mutta käytännön hyötyä noilla ei ole, sillä M asennossa laatikko silti vaihtaa kun katsoo asian tarpeelliseksi. Jos nuo toimisivat niin että kuljettaja päättää (like manuaali laatikolla) niin sitten hyötyä voisi jo keksiä :)
Heh ei tosiaan vastaa aivan Ferrarin vaihtimia. Omassa on ja käyttöä ei ole eli täysin turhat.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Vastaa Viestiin