Käynnistäessä amul oli lukemassa 0 ja lambda näytti tasaista 2500 P/N vaihteella, riippumatta siitä painoiko jarrua vai ei.
D vaihteella lambda tippui noin 1500-1800 lukemaan.
Kiihdyttäessä lambda noin -1000 ja ajaessa -200 -> +600 välillä, ja kun kaasun vapautti ja antoi rullata, nousi samaan 1500-1800 lukemaan.
Parin kiihdytyksen jälkeen amul nousi 290 lukemaan, ja lambda arvot muuttuivat siten että P/N vaihteella arvo -150 -> +300 välillä.
Vähän ajan kuluttua amul palasi nollaan, ja lambda arvot nousivat lähes alkutilanteeseen, eli P/N vaihteella 2000-2300 lukemaan.
Tässä kun painoi jarrun alas, lambda nousi 2500 ja hetken kuluttua jäi seilaamaan 2000-2300 välille, kun nosti jarrun ylös -> ei muutosta. Taas jarru alas -> lambda 2500 aluksi jonka jälkeen 2000-2300.
Että näin
