SAAB 9-5 KANNEN JÄLKIKIRISTYS 2,3 L TURBO 1998

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
arska-66
"Turbo"
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 23:36
Paikkakunta: ELIMÄKI KOUVOLA
Viesti:

SAAB 9-5 KANNEN JÄLKIKIRISTYS 2,3 L TURBO 1998

Viesti Kirjoittaja arska-66 »

MENEEKÖ KIRISTYS NÄIN ETTÄ ENSIN LÖYSÄTÄÄN KANNENPULTTI NUMERO 1 JA SEN JÄLKEEN KIRISTETÄÄN EKAAN VAIHEESEEN 40 N JA SIIRRYTÄÄN PULTIIN NUMERO KAKSI JA SAMA HOMMA JA KUN KAIKKI KÄYTY LÄPI 40 N NIIN JATKETAAN PULTTI NUMERO 1 60 N JA NUMERO KAKSI JNE... JA TAAS PULTTINUMERO YKSI 90 ASTETTA JA 2 90 ASTETTA JNE... :?: :oops:
Arska Saab Klubijäsen no:5106
arska-66
"Turbo"
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 23:36
Paikkakunta: ELIMÄKI KOUVOLA
Viesti:

Re: SAAB 9-5 KANNEN JÄLKIKIRISTYS 2,3 L TURBO 1998

Viesti Kirjoittaja arska-66 »

VOISIKO VIISAAMMAT VASTATA TEHDÄÄNKÖ KIRISTYS NÄIN KUN KIRJOITIN VAI MUULLA TAVALLA :?:
Arska Saab Klubijäsen no:5106
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: SAAB 9-5 KANNEN JÄLKIKIRISTYS 2,3 L TURBO 1998

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Elä huuda ...

Ohjeet kuvan kera lyhyesti löytyy esimerkiksi täältä
http://genuinesaab.com/psi/files/headretorque.htm
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin