SAAB 9-5 KANNEN JÄLKIKIRISTYS 2,3 L TURBO 1998
-
arska-66
- "Turbo"
- Viestit: 228
- Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 23:36
- Paikkakunta: ELIMÄKI KOUVOLA
- Viesti:
SAAB 9-5 KANNEN JÄLKIKIRISTYS 2,3 L TURBO 1998
MENEEKÖ KIRISTYS NÄIN ETTÄ ENSIN LÖYSÄTÄÄN KANNENPULTTI NUMERO 1 JA SEN JÄLKEEN KIRISTETÄÄN EKAAN VAIHEESEEN 40 N JA SIIRRYTÄÄN PULTIIN NUMERO KAKSI JA SAMA HOMMA JA KUN KAIKKI KÄYTY LÄPI 40 N NIIN JATKETAAN PULTTI NUMERO 1 60 N JA NUMERO KAKSI JNE... JA TAAS PULTTINUMERO YKSI 90 ASTETTA JA 2 90 ASTETTA JNE...

Arska Saab Klubijäsen no:5106
-
arska-66
- "Turbo"
- Viestit: 228
- Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 23:36
- Paikkakunta: ELIMÄKI KOUVOLA
- Viesti:
Re: SAAB 9-5 KANNEN JÄLKIKIRISTYS 2,3 L TURBO 1998
VOISIKO VIISAAMMAT VASTATA TEHDÄÄNKÖ KIRISTYS NÄIN KUN KIRJOITIN VAI MUULLA TAVALLA 
Arska Saab Klubijäsen no:5106
Re: SAAB 9-5 KANNEN JÄLKIKIRISTYS 2,3 L TURBO 1998
Elä huuda ...
Ohjeet kuvan kera lyhyesti löytyy esimerkiksi täältä
http://genuinesaab.com/psi/files/headretorque.htm
Ohjeet kuvan kera lyhyesti löytyy esimerkiksi täältä
http://genuinesaab.com/psi/files/headretorque.htm
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko