Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
-
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Tammi 25, 2012 09:14
- Paikkakunta: Espoo
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Vastaanotin juuri Latvian pojilta etummaisen Lambdan, tuli vajaassa kahdessa viikossa. Alkuperäinen Bosch, alkuperäisillä liittimillä, ilmainen toimitus. Ei tarvii kikkailla. http://www.ebay.com/itm/Saab-9-3-9-5-Bo ... 9d&vxp=mtr . Heiltä löytyy myös takimmainen, jos tarvetta on.
Miku
Espoo
borntobebiker(at)yahoo.com
+358 40 709 5728
Espoo
borntobebiker(at)yahoo.com
+358 40 709 5728
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Kertoilkaa tänne muuttuuko arvot mitenkään verrattuna vanhaan lambdaan.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Tsup.
Tilailin Lambdapowerilta uutta ykkös lambdaa allekirjoituksen Aeroon.
0 258 006 174 Boschin osanumerolla tilasin ja oletin saavani myös boschin postissa.
Toimitus oli nopea mutta laatikosta löytyi NTK 4 johtonen lambda stock no. 1592
Varmaan ihan käypänen mutta onko laadukas?
Kyselin Lambdapowerilta ja vastaus oli:
"Hello
We supply NGK as they were fitted at the Saab factory. Our 9-3 2.0t has NGK sensor fitted from the factory, that is why we sent this item.
The part will work fine, please fit with confidence."
Mielipiteitä? NGK/NTK samaa kamaa?
T: Tommi
Tilailin Lambdapowerilta uutta ykkös lambdaa allekirjoituksen Aeroon.
0 258 006 174 Boschin osanumerolla tilasin ja oletin saavani myös boschin postissa.
Toimitus oli nopea mutta laatikosta löytyi NTK 4 johtonen lambda stock no. 1592
Varmaan ihan käypänen mutta onko laadukas?
Kyselin Lambdapowerilta ja vastaus oli:
"Hello
We supply NGK as they were fitted at the Saab factory. Our 9-3 2.0t has NGK sensor fitted from the factory, that is why we sent this item.
The part will work fine, please fit with confidence."
Mielipiteitä? NGK/NTK samaa kamaa?
T: Tommi
9-5 Aero -03
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
NGK ja NTK on samaa ja ihan hyvää osaa siinä missä Boschikin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Mullekin tuli NTK, en oo vielä vaihtanut kun näyttää siltä että vanha bensapumppu aiheutti laihalla käymisen. Onkos muilla arvot muuttunut lambdan vaihdolla?
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Löyty varastosta tämmöinen lambda-anturi. Sopiiko tuo OG9-5:n? Jos sopii niin ajattelin jättää varalle varastoon.


Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Täällä kans jarrua polkiessa lambda kiipee +2500. Alipaineletkut on vaihettu. Onko se nyt jarrutehostin sökö vaiko lambda?
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
kiipeehän se tappiin jos ihan simona polkee. jos parista polkasusta arvot ei paljoa heilahda niin sitten on normaalia.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Monellako painaluksella sen pitäs vasta alkaa kiipee? Muistaakseni sitä ei tartte montaa kertaa polkasta niin ollaan jo yli 1000dj_pirtu kirjoitti:kiipeehän se tappiin jos ihan simona polkee. jos parista polkasusta arvot ei paljoa heilahda niin sitten on normaalia.
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Mulla näköjään muutenkin on tyhjäkäynnillä plussalla toi lukema. Pari polkasua niin ollaan jo +1500. Auto tosin pelaa niinkuin pitää, tosin mifiä tuli tänäaamuna pitkästäaikaa startissa.
Tässä autossa on aina tehnyt niin että veto päällä menee miinukselle/pyörii nollan tuntumassa, ja kun kaasun nostaa niin menee pitkälle plussalle. Reippaat amulit loppui sentään pumpunvaihdolla.
Tässä autossa on aina tehnyt niin että veto päällä menee miinukselle/pyörii nollan tuntumassa, ja kun kaasun nostaa niin menee pitkälle plussalle. Reippaat amulit loppui sentään pumpunvaihdolla.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Mulla ei tyhjäkäynnillä ole koko aikaa plussalla.dj_pirtu kirjoitti:Mulla näköjään muutenkin on tyhjäkäynnillä plussalla toi lukema. Pari polkasua niin ollaan jo +1500. Auto tosin pelaa niinkuin pitää, tosin mifiä tuli tänäaamuna pitkästäaikaa startissa.
Tässä autossa on aina tehnyt niin että veto päällä menee miinukselle/pyörii nollan tuntumassa, ja kun kaasun nostaa niin menee pitkälle plussalle. Reippaat amulit loppui sentään pumpunvaihdolla.
Amul heittelee miten sattuu, välillä on n. 300 ja seuraavan käynnistyksen jälkeen nolla tai pakkasen puolella.
Re: Uutta lambdaa...? (jarrua polkee, lambda kiipeää tappiin)
Vanhalla pumpulla amul pyöri +-1000 kaikenaikaa, nyt se on pysynyt 0-300. Mutta kuten aiemminkin todettu niin ei niitä arvoja kannata niin vakavasti ottaa. Jos auto pelaa eikä härövaloa näy taulussa niin kovaa ajoa vaan.Markkanenn kirjoitti:Mulla ei tyhjäkäynnillä ole koko aikaa plussalla.dj_pirtu kirjoitti:Mulla näköjään muutenkin on tyhjäkäynnillä plussalla toi lukema. Pari polkasua niin ollaan jo +1500. Auto tosin pelaa niinkuin pitää, tosin mifiä tuli tänäaamuna pitkästäaikaa startissa.
Tässä autossa on aina tehnyt niin että veto päällä menee miinukselle/pyörii nollan tuntumassa, ja kun kaasun nostaa niin menee pitkälle plussalle. Reippaat amulit loppui sentään pumpunvaihdolla.
Amul heittelee miten sattuu, välillä on n. 300 ja seuraavan käynnistyksen jälkeen nolla tai pakkasen puolella.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT