Punasesta lähtee kaasuläppään päindj_pirtu kirjoitti:Kumminpäin sulla on se takaisku? Valkea puoli konetta päin ja punainen kaasuläppäkoteloa?
Saitko vaihettua purkamatta mitään
Ahtaalta näyttää
Punasesta lähtee kaasuläppään päindj_pirtu kirjoitti:Kumminpäin sulla on se takaisku? Valkea puoli konetta päin ja punainen kaasuläppäkoteloa?
Itellä siis läppäkotelon juurelta lähtee pikkuletku josta t haara alas pinavalkovenalledj_pirtu kirjoitti:On se sitten samoinpäin... Letkut irti vaan koneen päästä sekä kaasuläppäkotelon kyljestä ja otat sen käteen sieltä.
Olen koittanut viimeisen tunnin googlata tuosta ongelmasta suomeksi että jenkiksi mutta eipä kellään muulla tunnu olevan samanlaista ropleemaa.
Aivonesteet. Senhän takia mä sulle niitä luettelin että muistat mitä piti hankkia.dj_pirtu kirjoitti: Mitä tuon hihnan lisäksi kannattikaan vaihtaa? Vesa67 siitä sanoi vaan en muista enää.
Ei sitä enää tässä iässä taho muistaa... Kaljakin sulattanut osan muistista.vesa67 kirjoitti:Aivonesteet. Senhän takia mä sulle niitä luettelin että muistat mitä piti hankkia.dj_pirtu kirjoitti: Mitä tuon hihnan lisäksi kannattikaan vaihtaa? Vesa67 siitä sanoi vaan en muista enää.
Hihnan kanssa 110tkm paikkeilla taittorulla.
210tkm paikkeilla taittorulla ja kiristimen rulla.
jne