9-5 ollut helvetin laiska, löytyi ainakin yksi syy

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
nef
"Ruisku"
Viestit: 141
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 13:39
Paikkakunta: Porvoo, hamari

Viesti Kirjoittaja nef »

Ohjekirjassa vm.-99 lukee 7-malli kaikille saabin rivi moottoreille.
YT.
Nicke
9-5 -99 + 9-5 00 (141 kW)
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Kirjoissa lukee kaikenlaista joo, sen olen huomannut....

Fiksu mies valitsee kuitenkin lämpöarvonsa (maltillisesti) ajotapansa ja -olosuhteittensa mukaan. Aikuisten oikeesti nuo tulpan speksit, vastus/kierteenkoko/mitta/elektrodimateriaali ovat ainoat joita kannattaa tuijottaa....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
9-5 Nordic
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: To Syys 18, 2003 13:40
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja 9-5 Nordic »

mulla oli ainaski 2,0t:ssä seiskat ja hienosti pelasi. Tosin siinä oli Nordicin viri ja sieltä nimenomaan suositeltiin seiskoja. Mene ja tiedä.

9-5 Nordic
Sairas95
Matalapaineturbo
Viestit: 188
Liittynyt: La Huhti 15, 2006 22:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Sairas95 »

9000CD23T:n antamassa sivussa näyttäisi olevan 6-tulppa ja Eskin NGK:n tulppahaussa 7-tulppa normaaliin B235-koneeseen. Onkohan näin, että jos ei ole "viritetty" ja "normaalia" ajoa, niin kuutonen? Jos taas "viritetty" tai enimmäkseen "urheilullinen" ajotyyli, niin seiska.
Vastaa Viestiin