Kannen pultit löysällä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
vesil
Matalapaineturbo

Re: Kiristyksen hinta?

Viesti Kirjoittaja vesil »

koistha kirjoitti:
Saabisti -77 kirjoitti:Mulle sanottiin Länsiauto Olarissa kirstyksen hinnax 100€!, kun kyselin moista operaatiota. Joku kirjotteli tos aiemmin muutamasta kympistä?
Käytä esim. Torek-Autossa, niin saat paremmin tehdyn työn halvemmalla, kun kerran Espoossa olet.
Minä kirjoitin muutamasta kympistä ja käytin juurikin Torek-autoa. Lisäksi vielä venttiilikopan tiiviste. Samalla kannattaa teettää kaikki muutkin hommat joista ei tarvita leimaa huoltokirjaan.
ex: 9-5 2.0t wagon -03 (2004-2007)
tami
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja tami »

V.J.S kirjoitti:Veikkaisinpa, että tuohon hintaan kuuluu ainakin uusi venttiilikopan tiiviste, mutta siitä huolimatta on kyllä melko järjetön hinta...Pulttipyssyllä venakoppa irti max 5min, kansipulttien kiristys max. 5min ja kokoaminen uuden tiivisteen ja tiivestetöhnän (pientarvikelisä varmaan jotain 20€ :roll: ) kanssa n. 10min. Työn veloitus maksimissaan puolituntia tommosesta hommasta.
Kun venttiilikopan nappaa pois, onko takaisinlaitossa välttämätöntä uusia itse kopantiiviste jos öljyvuotoja ei ole?
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

tami kirjoitti:
V.J.S kirjoitti:Veikkaisinpa, että tuohon hintaan kuuluu ainakin uusi venttiilikopan tiiviste, mutta siitä huolimatta on kyllä melko järjetön hinta...Pulttipyssyllä venakoppa irti max 5min, kansipulttien kiristys max. 5min ja kokoaminen uuden tiivisteen ja tiivestetöhnän (pientarvikelisä varmaan jotain 20€ :roll: ) kanssa n. 10min. Työn veloitus maksimissaan puolituntia tommosesta hommasta.
Kun venttiilikopan nappaa pois, onko takaisinlaitossa välttämätöntä uusia itse kopantiiviste jos öljyvuotoja ei ole?
Ei tarvi! :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Eski
"Saabisti"

Re: Kannen pultit löysällä

Viesti Kirjoittaja Eski »

Näköjään perinteisestä kannen pulttien löystymisongelmasta ei ole päästy vieläkään eroon. Huomasin tuossa omasta M2007:sta 30K öljynvaihdon yhteydessä, että kannen välistä oikeasta etunurkasta on alkanut tihkua öljyä. Kävin merkkihuollossa kiristyttämässä kannen pultit ja nyt seurataan auttoiko, vai meneekö kansipahvi vaihtoon. Onneksi on takuu voimassa....

Eski
Vastaa Viestiin