Minä kirjoitin muutamasta kympistä ja käytin juurikin Torek-autoa. Lisäksi vielä venttiilikopan tiiviste. Samalla kannattaa teettää kaikki muutkin hommat joista ei tarvita leimaa huoltokirjaan.koistha kirjoitti:Käytä esim. Torek-Autossa, niin saat paremmin tehdyn työn halvemmalla, kun kerran Espoossa olet.Saabisti -77 kirjoitti:Mulle sanottiin Länsiauto Olarissa kirstyksen hinnax 100€!, kun kyselin moista operaatiota. Joku kirjotteli tos aiemmin muutamasta kympistä?
Kannen pultit löysällä
Re: Kiristyksen hinta?
ex: 9-5 2.0t wagon -03 (2004-2007)
Kun venttiilikopan nappaa pois, onko takaisinlaitossa välttämätöntä uusia itse kopantiiviste jos öljyvuotoja ei ole?V.J.S kirjoitti:Veikkaisinpa, että tuohon hintaan kuuluu ainakin uusi venttiilikopan tiiviste, mutta siitä huolimatta on kyllä melko järjetön hinta...Pulttipyssyllä venakoppa irti max 5min, kansipulttien kiristys max. 5min ja kokoaminen uuden tiivisteen ja tiivestetöhnän (pientarvikelisä varmaan jotain 20€) kanssa n. 10min. Työn veloitus maksimissaan puolituntia tommosesta hommasta.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Ei tarvi!tami kirjoitti:Kun venttiilikopan nappaa pois, onko takaisinlaitossa välttämätöntä uusia itse kopantiiviste jos öljyvuotoja ei ole?V.J.S kirjoitti:Veikkaisinpa, että tuohon hintaan kuuluu ainakin uusi venttiilikopan tiiviste, mutta siitä huolimatta on kyllä melko järjetön hinta...Pulttipyssyllä venakoppa irti max 5min, kansipulttien kiristys max. 5min ja kokoaminen uuden tiivisteen ja tiivestetöhnän (pientarvikelisä varmaan jotain 20€) kanssa n. 10min. Työn veloitus maksimissaan puolituntia tommosesta hommasta.

Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: Kannen pultit löysällä
Näköjään perinteisestä kannen pulttien löystymisongelmasta ei ole päästy vieläkään eroon. Huomasin tuossa omasta M2007:sta 30K öljynvaihdon yhteydessä, että kannen välistä oikeasta etunurkasta on alkanut tihkua öljyä. Kävin merkkihuollossa kiristyttämässä kannen pultit ja nyt seurataan auttoiko, vai meneekö kansipahvi vaihtoon. Onneksi on takuu voimassa....
Eski
Eski