"check engine" -merkkivalo

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Katti tekee tuota myös, tuo että auto sammui niin mulla oli syynä läppäkotelon limphome.
9-3.1972
veke
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Touko 05, 2006 10:58

k

Viesti Kirjoittaja veke »

nyt selvisi mikä oli vikana :lol: koko kone hajalla, männissä reijät ja alakerta palasina..
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: k

Viesti Kirjoittaja peinu »

veke kirjoitti:nyt selvisi mikä oli vikana :lol: koko kone hajalla, männissä reijät ja alakerta palasina..
Mikä oli vikakoodin numero reikäsille männille? :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
veke
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Touko 05, 2006 10:58

Re: k

Viesti Kirjoittaja veke »

peinu kirjoitti:
veke kirjoitti:nyt selvisi mikä oli vikana :lol: koko kone hajalla, männissä reijät ja alakerta palasina..
Mikä oli vikakoodin numero reikäsille männille? :)
heh, heh täytyypä kysyä. ei itkut auta ,jostain on saatava uusi kone. on se kuiteski niin hyvä auto ajaa :lol:
pajunen3
"Tuplakaasari"
Viestit: 68
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 20:02
Paikkakunta: Tampere

Re: k

Viesti Kirjoittaja pajunen3 »

veke kirjoitti:nyt selvisi mikä oli vikana :lol: koko kone hajalla, männissä reijät ja alakerta palasina..
Oliko vakio turbo minkä vaihdoit?
Saab 9000 CD T16 1990
Saab 9-5 Griffin 1999
veke
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Touko 05, 2006 10:58

Re: k

Viesti Kirjoittaja veke »

pajunen3 kirjoitti:
veke kirjoitti:nyt selvisi mikä oli vikana :lol: koko kone hajalla, männissä reijät ja alakerta palasina..
Oliko vakio turbo minkä vaihdoit?
Vakio oli. kone viedään koneistamoon ja tehdään parempi mitä oli uutena :lol:
pajunen3
"Tuplakaasari"
Viestit: 68
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 20:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pajunen3 »

Kovin erikoista että kone tollai hajoaa. Onkohan sen letkun irti jääminen aiheuttanut hukkaportin toimimattomuutta tai jotain joka olisi mahdollisesti syypää, koska tollanen vika kuulostaa laihalta seokselta(männissä reiät)
Saab 9000 CD T16 1990
Saab 9-5 Griffin 1999
veke
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Touko 05, 2006 10:58

Viesti Kirjoittaja veke »

[quote="pajunen3"]Kovin erikoista että kone tollai hajoaa. Onkohan sen letkun irti jääminen aiheuttanut hukkaportin toimimattomuutta tai jotain joka olisi mahdollisesti syypää, koska tollanen vika kuulostaa laihalta seokselta(männissä kunhan kone aukaistaan niin saan tarkat tiodot .
veke
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Touko 05, 2006 10:58

Viesti Kirjoittaja veke »

Kovin erikoista että kone tollai hajoaa. Onkohan sen letkun irti jääminen aiheuttanut hukkaportin toimimattomuutta tai jotain joka olisi mahdollisesti syypää, koska tollanen vika kuulostaa laihalta seokselta(männissä kunhan kone aukaistaan niin saan tarkat tiodot

Kone purettu männän renkaat oli loppu, kiitos väärin hiottujen sylinterieden. Kampiakselin laakeri paskana ja kampiakseli vinona :lol:
Jakopään kerttinki loppu.. nyt kampiakselin haku päällä mutta ei vaan tunnu löytyvän mistään :?
Vastaa Viestiin