"check engine" -merkkivalo
Re: k
Mikä oli vikakoodin numero reikäsille männille?veke kirjoitti:nyt selvisi mikä oli vikanakoko kone hajalla, männissä reijät ja alakerta palasina..

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: k
heh, heh täytyypä kysyä. ei itkut auta ,jostain on saatava uusi kone. on se kuiteski niin hyvä auto ajaapeinu kirjoitti:Mikä oli vikakoodin numero reikäsille männille?veke kirjoitti:nyt selvisi mikä oli vikanakoko kone hajalla, männissä reijät ja alakerta palasina..

Kovin erikoista että kone tollai hajoaa. Onkohan sen letkun irti jääminen aiheuttanut hukkaportin toimimattomuutta tai jotain joka olisi mahdollisesti syypää, koska tollanen vika kuulostaa laihalta seokselta(männissä kunhan kone aukaistaan niin saan tarkat tiodot
Kone purettu männän renkaat oli loppu, kiitos väärin hiottujen sylinterieden. Kampiakselin laakeri paskana ja kampiakseli vinona
Jakopään kerttinki loppu.. nyt kampiakselin haku päällä mutta ei vaan tunnu löytyvän mistään
Kone purettu männän renkaat oli loppu, kiitos väärin hiottujen sylinterieden. Kampiakselin laakeri paskana ja kampiakseli vinona

Jakopään kerttinki loppu.. nyt kampiakselin haku päällä mutta ei vaan tunnu löytyvän mistään
