9-5/2,3LPT kirjoitti:Jonkinlaista kiinnostusta otsikon jälkipuoliskoon.
Mitä Aerossa on sellaista, mitä ensinmainitussa ei ole?
Onko -03 Aerossa jotain sellaista "ominaisharmia"/heikkoa kohtaa, jota pitäisi erikoisesti syynätä, suhteessa karvalakkiin?
On ehkä tällaista vertailua ollut ennenkin, mutta haullakaan en löytänyt.
Tekniikasta:
-2.3T:ssä on samat aeron ja diisselin "isot" etujarrut. Boxin softa eri niin ja tietysti varusteet riippuvat auton tilanneen mieltymyksistä.
-Takajarrut -02 eteenpäin aeroissa on jäähdytetyt, 2.3T:ssä noi on umpitavaraa.
-Moottori on 2.3T:ssä turboa myöten sama kuin Aerossa
Aeron boxin tuohon 2.3T:hen vaihtamalla siitä sais aeron tehoisen. Mutta miksi oikeasti vaivautua? Normi aeroon ei tarvitse boxeja vaihdella...
Ja sitten on oikea Aero alla;)