Musti kirjoitti:Kukaan ei ihmetellyt, että alkuperäisessä jutussa puhuin vain autobaana-ajamisesta. Käytiin me alpeillakin, ja se ei ole mairittelevaa Aerolle

. Siis tassä parivertailussa. Kyllä typer kääntyy neulansilmiin hieman eri tavalla.
Omissa kokeiluissani kaverin autolla olen todennust että multa loppuu kantti ennenkuin typer:n alustan ominaisuudet. Kyllähän sitä kuka tahansa ajaa lujaa suoraan.
Ymmärrän täysin miksi kaverini mainitun kulkineen hommasi kauppakassikseen. Sopisihan se mullekin, mutta mulla on tuo cabriolet

.
Musti
Ihmettelin, joskaan en tekstimuodossa
Alppeja kun on tullut itsekin koluttua niin oletan myöskin typer(än) sopivan mutkateille 9-5:ttä paremmin, farkkuaerossa kun on massaakin 1700kg niin ei siltä voi odottaakaan mitään ralliauton ominaisuuksia.
Kreikassa aikanaan leikin Fiat Pandalla söheröteillä, ei olisi moni perheauto pysynyt perässä, se kääntyi mutkiin uskomattoman hienosti lyhyen akselivälinsä ja suhteellisen suuren raidevälinsä ansiosta

Tiukoissa, yli 90 asteen kurveissa se nosti toisen takapyöränsä ilmaan, kylläkin täysin hillitysti ja niin että sen tunsi ja pystyi siihen reagoimaan.