Kävele (tai aja nykivällä autollamattiruu kirjoitti:Hintaa tyhjänpäiväisille tutkimuksille
kertynee useampi satanen joten taas kerran hieno suoritus SAAB-
huollolta!!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kävele (tai aja nykivällä autollamattiruu kirjoitti:Hintaa tyhjänpäiväisille tutkimuksille
kertynee useampi satanen joten taas kerran hieno suoritus SAAB-
huollolta!!
Mitäs merkkihuoltoa olet käyttänyt ? Tuosta tulee mieleen vaan se, että kannattaisiko kokeilla kaiken uhallakin toista sopivan matkan päässä olevaa huoltoa ?mattiruu kirjoitti:Per....le!!!! Ei tule auto kuntoon merkkihuollossakaan. Eivät tee
tälle nykimiselle mitään koska missään ei ole vikaa. Läppäkotelon olisivat
vaihtaneet sen suurempia tutkimatta (800 eur) jos se vaikka auttaisi
Tuo Partsforsaabs on myös Englannissa eli ei tarvitse pelätä tullimaksuja sen enempää kuin Elkpartsilta tilattaessa - puntahinnat näyttävät olevan jotakuinkin samoja kummassakin paikassa, ainakin ko. osan kohdalla.mattiruu kirjoitti:Elkpartsista Englannista saa tämän osan hintaan 260
puntaa eli noin 430 eur.
Miten ihmeessä polttoaineen oktaaniluku vaikuttaa siihen kertyvään veteen? Jäänestoa nyt kannattaa talvella käytellä muutenkin jos ajaa vajaalla bensatankilla.tuppo kirjoitti:Terve
Minulla nykimisongelmaksi aikaisemmin muodostui polttoaineessa oleva vesi.
Eräs kokenut Saabisti kertoi, että käyttää polttoaineena aina 98 ja säännöllisesti kesät talvet jäänestoa. Hymähtelin asialle, mutta ajettuani pari tankillista nykimisongelmat poistuivat.
Joten kannattaa kokeilla jos kaikki muu on jo tarkastettu.