Lisätäänpäs pari huomiota ajossa. Hyvin lähti käyntiin eikä ajossa huomaa mitään omituista. SID kertoo seuraavaa:
Tasakaasulla ajaessa mReq n. 100 pienempi kuin mAir.
Kevyesti kiihdyttäessä mReq onkin jo pari sataa isompi kuin mAir.
Moottorijarrutuksella mReq 80-90 mAir 50-60, noin suurinpiirtein. Aikaisemmin olleet 74/74.
pBef kokoajan isompi kuin pInl. Tasakaasulla eroa n. 100 koko ajan, kiihdytettäessä luonnollisesti paljon enemmän.
Kone ei lämpene kunnolla. 15km ajon jälkeen lämmöt 70c.
Pysähdyttyä tyhjäkäynti 12xxrpm.
Voisiko joku maadoitusvika aiheuttaa moista? Tuo lämpömittarin lukema hämmästyttää.

Termostaatti pari vuotta vanha, tuskin se tämmöistä aiheuttaa. DI-kasetti kun hajosi niin ensimmäinen oire oli kylmä kone ilman mitään muita huolia. Kunnes alkoi nykimään oikein huolella ja päästiin vikaan käsiksi. Immu vaihdettu vuosi sitten, öljyt ja tulpat 2000km sitten. Joku toinenkin vikakoodi tuolta löytyy, mutta sitähän ei pysty nyt tarkistamaan.