Homma aloitellaan purkamalla sisälokari pois tieltä jotta nähdään kampuran hihnapyörä kunnolla. Seuravaksi pitäisi saada pultti pois (175Nm).
Pulttipyssy olisi tässä kätevä mutta jos ei ole kaikkia hienouksia niin voi soveltaa. Jossain malleissa saa alta vauhtipyörän tarkistuspellin hienosti pois ja siitä voi lukita

Itsellä öpohjassa tuossa semmonen kyhmy ettei apua. Lukittiin ruuvarilla vaihdelaatikon päältä kytkimen luukusta.


Tarpeeksi jatkovartta niin aukeaa (27mm hylsy)

Pultti kun irti niin pyörä pitäisi saada kitkuteltua irti. Torxit auki ja lukitteen kanssa kiinni

Öpumpun kansi sitten irti kun ottaa lukkorenkaan pois (huom. laita samoin päin takaisin).

Siirtoleukapihdellä lähtee kansi sit kun vähän eka koputtelee.

Vanhat tiivisteet väkivalloin pois toki varovaisuutta käyttäen


Kasaus jälleen kerran päin vastaisessa järjestestyksessä eli kansi uusilla tiivistellä paikoilleen, lukkorengas oikeinpäin paikoilleen, hihnapyörä paikoilleen ja pultti kiinni momenttiin.