B205E mAir/pinl arvot
B205E mAir/pinl arvot
Eli 2,0t biopower steg 1 tuntuu mopolta. Täyskiihdytyksessä mair n.700 ja pinl ei oikein nouse yli 1600.
Itsellä raksuttaa tyhjää niin mitäs ne 2 litrasen arvot pitäis olla?
2,3t kumminki nostaa ahdot sinne kahden paikkeille...
Itsellä raksuttaa tyhjää niin mitäs ne 2 litrasen arvot pitäis olla?
2,3t kumminki nostaa ahdot sinne kahden paikkeille...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: B205E mAir/pinl arvot
Tarkasta EVAP. Etsi -toimintoa käyttäen löytynee apuja, kun laitat hakusanaksi evap.
Stage 1:llä pitäis kai olla tolla koneella Pinl jotain 2000 luokkaa ja mAir about 1050. Viisaammat korjaa jos meni pieleen...
Stage 1:llä pitäis kai olla tolla koneella Pinl jotain 2000 luokkaa ja mAir about 1050. Viisaammat korjaa jos meni pieleen...
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: B205E mAir/pinl arvot
Juu evap on kunnossa, pitää varmaa immuu ihmetellä
Re: B205E mAir/pinl arvot
tässä klaukkalassa on testi-immua jos tarvitsee.
Re: B205E mAir/pinl arvot
Joo hogasin just et autohan on 9-3:nen, löytyykö sellaseen immua jos tarve vaatii?
Re: B205E mAir/pinl arvot
T7 immuja on kyllä.
Re: B205E mAir/pinl arvot
Ei tarvi immua jos mAir on 700 ja Pinl 1600.
Softa on väärin tehty tai jokin rajoittaa tehopyyntöjä (nakuvaroitukset tai muu syy).
Onko mreq samaa luokkaa kuin mair ? Löytyykö ECMS parametri valikosta ? Minkä värinen on kuskin penkki ?
Softa on väärin tehty tai jokin rajoittaa tehopyyntöjä (nakuvaroitukset tai muu syy).
Onko mreq samaa luokkaa kuin mair ? Löytyykö ECMS parametri valikosta ? Minkä värinen on kuskin penkki ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: B205E mAir/pinl arvot
Ilman pyyntö on n.50 korkeampi kuin itse saanti, ECMS täytyy tarkastaa ja penkki on mustaa nahkaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: B205E mAir/pinl arvot
Jos siis vedät kaasupohjas esim 3k rpm -> punarajalle niin pysyykö mReq kokoajan samana? Siis esim mReq 600 tjs? ei liiku siis edes 1.YoC kirjoitti:Ilman pyyntö on n.50 korkeampi kuin itse saanti, ECMS täytyy tarkastaa ja penkki on mustaa nahkaa
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: B205E mAir/pinl arvot
Ei.
mReg on 700 kieppeillä. Korkein mReg tais olla 790, mAir silloin 750 ja pinl hikinen 1600
mReg on 700 kieppeillä. Korkein mReg tais olla 790, mAir silloin 750 ja pinl hikinen 1600
Re: B205E mAir/pinl arvot
Softaongelmalta kuulostaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: B205E mAir/pinl arvot
Automaatti vai manuaali? Etanoli vai bensa?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: B205E mAir/pinl arvot
4v autom ja etanoli.
Softaa varmaa tutkitaan ku keretään
Softaa varmaa tutkitaan ku keretään
Re: B205E mAir/pinl arvot
Kaksi asiaa tulee mieleen:
Kai testivedot on tehty niin, että vaihteisto on ehtinyt vaihtaa kolmoselle, ja mAir ja pinl on katsottu SIDistä vasta kolmosvaihteella? Automaatissa 1- ja 2- vaihteiden vääntörajoitus aiheuttaa sen, että yli tonnin ilmamassapyyntejä ja kahden tonnin paineita ei synnykään.
Toinen voi olla biopowersoftissa automaatin kanssa ilmennyt bugi, jossa bensalla ilmamassapyynnit nousee odotetusti yli tuhannen, mutta etanolillla ajaessa ei.
Tästä lisää täällä: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... q+vain+850
Kai testivedot on tehty niin, että vaihteisto on ehtinyt vaihtaa kolmoselle, ja mAir ja pinl on katsottu SIDistä vasta kolmosvaihteella? Automaatissa 1- ja 2- vaihteiden vääntörajoitus aiheuttaa sen, että yli tonnin ilmamassapyyntejä ja kahden tonnin paineita ei synnykään.
Toinen voi olla biopowersoftissa automaatin kanssa ilmennyt bugi, jossa bensalla ilmamassapyynnit nousee odotetusti yli tuhannen, mutta etanolillla ajaessa ei.
Tästä lisää täällä: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... q+vain+850
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: B205E mAir/pinl arvot
Joo ei softassa ilmeisesti sen kummempaa vikaa ole, oltiin vaan liian helliä käyrien kanssa.
mair on maksimissaan 900 ja vauhtia on silloin joku 150km/h kun lähtee nollista polkemaan. pinl maksimit jotain 1700 samassa rykäyksessä.
"motari" nopeuksissa auto tuntuu tosiaan ihan ripeeltä mutta tuo 0-100km/h on aika vaisua...
mair on maksimissaan 900 ja vauhtia on silloin joku 150km/h kun lähtee nollista polkemaan. pinl maksimit jotain 1700 samassa rykäyksessä.
"motari" nopeuksissa auto tuntuu tosiaan ihan ripeeltä mutta tuo 0-100km/h on aika vaisua...