Hirsch ECU

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Yxvaan
Matalapaineturbo
Viestit: 200
Liittynyt: La Helmi 07, 2015 09:06

Hirsch ECU

Viesti Kirjoittaja Yxvaan »

Sain ECUn joka oli 2008 Saab 9-5 autossa ja auto haettu ruotsista. Ecussa ei ole mainintaa Hirsch mutta kaksi tarraa joissa eri numerosarjat.
Auton sanottiin olevan Hirsch pajan tekele.
Kaveri laittoi isommat suuttimet ja mitzun turbon sekä tehokkaimman softan ecuun jonka hommasi sitä varten.
Sain suuttimet ja Ecun jonka paikallinen osaaja naitti autooni tai meniköhän toisinpäin koska ecuun ei päässyt sisään siinä olevan suojauksen tähden.
Suuttimet oli vaalean ruskeat kuten minunkin Saabissa joka on 2005 2.3 Vector. Autossani on etanoli softa ja SID toimii.
Autossani ei Hirschin softalla SID toimi joten en tiedä onko etanoli versio kuten muistelen kaverin sanoneen olevan.
Auto toimii normaalisti mutta mistä tiedän onko ecussa etanoli ominaisuus kun ei sidistä näe adaptaatiota eikä muutakaan mitä open sidistä näkee.
Onko vihjeitä mistä voin varmistaa jotta ei tulisi sitä ongelmaa että etanolilla tulisi tilannetta että tulee ajeltua laihalla jossain tilanteessa.
Olikohan riittävän sekava...
-Arska-
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2589
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Hirsch ECU

Viesti Kirjoittaja Termos »

Tietääkseni Hirsch ei ole koskaan valmistanut etanoliviriä.

Ja kuten huomasit, Hirsch on suljettu ekosysteemi, ei ole mitään järkeä ajella toiseen autoon myydyllä softalla. Lisäksi kaikki bensasoftat on tehty joko Aeron Mitsulle tai T28 Garrettille, Mitsuille tehdyissä bensanpainettakin on nostettu (T28 en muista).

Lisäksi eri tehoversioissa (280Hv tai 305HV) on päivitetty downpipeä, catbackia ja cooleria, nämätkin menee vuosimallin mukaan. Eli softa voi olla todella hazardi sinun autoosi.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Vastaa Viestiin