Kuinka saabiin 9-5 tyytyväinen
-
- "Ruisku"
- Viestit: 146
- Liittynyt: La Heinä 30, 2005 10:16
- Paikkakunta: Nivala
Kuinka saabiin 9-5 tyytyväinen
kerron kuinka saab 9-5 2.2 diesel farmariin voi olla tyytyväinen ajokki ollut meillä 1/2 vuotta ja sinä aikana mä ajanut 58000km
korjaamo käyntejä 0 kpl
nyt autolla ajettu yhteensä 149000km
käytin tänään huollossa ja ilo oli huomata jälleen kerran ei yhtään lisätyötä ja
ja ei ylimääräisiä kuluja jipii
ps. entisen erimerkkisen auton omistajana ei voi kun ihmetellä pientä polttoaineen kulutusta
korjaamo käyntejä 0 kpl
nyt autolla ajettu yhteensä 149000km
käytin tänään huollossa ja ilo oli huomata jälleen kerran ei yhtään lisätyötä ja
ja ei ylimääräisiä kuluja jipii
ps. entisen erimerkkisen auton omistajana ei voi kun ihmetellä pientä polttoaineen kulutusta
Ei juma, hullua porukkaa9-5T kirjoitti:Näin minulle kerrottiin eilen foorumin ja varmistettiin YV:n välityksellä.peinu kirjoitti:9-5T kirjoitti:Todella tyytyväinen vaikka ei oikea Saab olekkaan.
Jaa, mikä se oikea Saab olikaan?
Oliko se se og900 vai?
Käyttöautoksi 99, 90, 900, niin kyllä valtio köyhtyy omalta osaltani. Ei verotuloja, ennemmin kävelen. No niin kyllä kävelen nykyisinkin, vaimo pörrää Saabilla
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Nono, eihän nuo og-sabat mitään luksuspelejä ole vaan kuitenkin hintaansa nähden saa usein paljonkin vastiketta rahoilleen. Itsekin harkitsen siirtyiskö taas og-kantaan (tosin vaimolle jäisi 9-5 sentään) mutta ainoa syy moiseen muutokseen olisi tuliuusi Triumphin moottoripyöräTermos kirjoitti: Ei juma, hullua porukkaa
Käyttöautoksi 99, 90, 900, niin kyllä valtio köyhtyy omalta osaltani. Ei verotuloja, ennemmin kävelen. No niin kyllä kävelen nykyisinkin, vaimo pörrää Saabilla
Mieluummin sitä ajaa talvella huonolla autolla kuin kesällä huonolla moottoripyörällä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Älkääs nyt kehuko noita Opelin koneita, niissä ei käsittääkseni ole mitään tiedossaolevia vikoja, lakkauttavat pian koko Saabin moottoripuolen (no ehkä syytä olisikin jossei b2x5-koneisiin saada jotain tolkkua).iikoo kirjoitti:Diisseli-Saabit ovat minusta Opeleita pikemmin kuin Saabeja.peinu kirjoitti: Jaa, mikä se oikea Saab olikaan?
Oliko se se og900 vai?
Mutta mitä hiton tekemistä joillain 80-luvun vehkeillä on 9-5:n kanssa???
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Isuzusta en tiedä mutta ainakin Fiiun Dieselit on lujia kuin mitkä, eivät edes hajoa Alfoissakaan (joissa kaiken voisi kuvitella hajoavan). Ja aika tehokkaitakin mokomat ovatFrostgrey kirjoitti:
Mites nämä Isuzun ja Fiatin koneilla olevat nokipadat
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Juu, kävin koittamassa tota uutta 9-3 SC 1,9TIDS 150hv 6-pykäläisellä automaatilla ja oli kyllä aika yllätys kuinka pirteästi ja hissukseen kulki, ei olisi lainkaan hölmömpi vehje. Eipä näillä kilometreillä "onneksi" tarvi kiisselillä ajellang900aero kirjoitti:Isuzusta en tiedä mutta ainakin Fiiun Dieselit on lujia kuin mitkä, eivät edes hajoa Alfoissakaan (joissa kaiken voisi kuvitella hajoavan). Ja aika tehokkaitakin mokomat ovatFrostgrey kirjoitti:
Mites nämä Isuzun ja Fiatin koneilla olevat nokipadat
Ja omaan 9-5:seen olen ollut myös ihan tyytyväinen ja aika hankala tota on verrata vanhempien og900 16v -89 kanssa keskenään
Saab 9-3 TTID Vector 2008
tuolla -80 luvun saabin maineella ja myynnillä on ollut mahdollista nähdä tämäkin 9-5 saabin kehitys,ei sen enempää ole tekemistä.ng900aero kirjoitti:Älkääs nyt kehuko noita Opelin koneita, niissä ei käsittääkseni ole mitään tiedossaolevia vikoja, lakkauttavat pian koko Saabin moottoripuolen (no ehkä syytä olisikin jossei b2x5-koneisiin saada jotain tolkkua).iikoo kirjoitti:Diisseli-Saabit ovat minusta Opeleita pikemmin kuin Saabeja.peinu kirjoitti: Jaa, mikä se oikea Saab olikaan?
Oliko se se og900 vai?
Mutta mitä hiton tekemistä joillain 80-luvun vehkeillä on 9-5:n kanssa???
Olethan sinä vihdoinkin sisäistänyt tämä gm-saabismin... ainakin avatarista päätellen9-5T kirjoitti:Todella tyytyväinen vaikka ei oikea Saab olekkaan.
Mutta ei kai me sentään ihan noin opelisteja olla, heh.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
Koettakaa nyt jo päättää ollaanko Opelisteja vaiko ei, tuliskohan ooppeliklubilla syrjintää?anttipa kirjoitti:Olethan sinä vihdoinkin sisäistänyt tämä gm-saabismin... ainakin avatarista päätellen9-5T kirjoitti:Todella tyytyväinen vaikka ei oikea Saab olekkaan.
Mutta ei kai me sentään ihan noin opelisteja olla, heh.
Sanoisin että 9-5 on ajettavuudeltaan niin mahtava vekotin että sitä jaksaa ruuvata ja korjaillakin aina välillä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Aina tätä samaa vääntöä. Eikö porukka nyt jo usko että 9-5 on parasta mitä Saab on ikinä saanut aikaiseksi!ng900aero kirjoitti:Koettakaa nyt jo päättää ollaanko Opelisteja vaiko ei, tuliskohan ooppeliklubilla syrjintää?anttipa kirjoitti:Olethan sinä vihdoinkin sisäistänyt tämä gm-saabismin... ainakin avatarista päätellen9-5T kirjoitti:Todella tyytyväinen vaikka ei oikea Saab olekkaan.
Mutta ei kai me sentään ihan noin opelisteja olla, heh.
Sanoisin että 9-5 on ajettavuudeltaan niin mahtava vekotin että sitä jaksaa ruuvata ja korjaillakin aina välillä
Kaikki muu on kateellisten panettelua. Piste.
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17