kerron kuinka saab 9-5 2.2 diesel farmariin voi olla tyytyväinen ajokki ollut meillä 1/2 vuotta ja sinä aikana mä ajanut 58000km
korjaamo käyntejä 0 kpl
nyt autolla ajettu yhteensä 149000km
käytin tänään huollossa ja ilo oli huomata jälleen kerran ei yhtään lisätyötä ja
ja ei ylimääräisiä kuluja jipii
ps. entisen erimerkkisen auton omistajana ei voi kun ihmetellä pientä polttoaineen kulutusta
9-5T kirjoitti:Todella tyytyväinen vaikka ei oikea Saab olekkaan.
Jaa, mikä se oikea Saab olikaan?
Oliko se se og900 vai?
Näin minulle kerrottiin eilen foorumin ja varmistettiin YV:n välityksellä.
Ei juma, hullua porukkaa
Käyttöautoksi 99, 90, 900, niin kyllä valtio köyhtyy omalta osaltani. Ei verotuloja, ennemmin kävelen. No niin kyllä kävelen nykyisinkin, vaimo pörrää Saabilla
Käyttöautoksi 99, 90, 900, niin kyllä valtio köyhtyy omalta osaltani. Ei verotuloja, ennemmin kävelen. No niin kyllä kävelen nykyisinkin, vaimo pörrää Saabilla
Nono, eihän nuo og-sabat mitään luksuspelejä ole vaan kuitenkin hintaansa nähden saa usein paljonkin vastiketta rahoilleen. Itsekin harkitsen siirtyiskö taas og-kantaan (tosin vaimolle jäisi 9-5 sentään) mutta ainoa syy moiseen muutokseen olisi tuliuusi Triumphin moottoripyörä
Mieluummin sitä ajaa talvella huonolla autolla kuin kesällä huonolla moottoripyörällä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
peinu kirjoitti:
Jaa, mikä se oikea Saab olikaan?
Oliko se se og900 vai?
Diisseli-Saabit ovat minusta Opeleita pikemmin kuin Saabeja.
Älkääs nyt kehuko noita Opelin koneita, niissä ei käsittääkseni ole mitään tiedossaolevia vikoja, lakkauttavat pian koko Saabin moottoripuolen (no ehkä syytä olisikin jossei b2x5-koneisiin saada jotain tolkkua).
Mutta mitä hiton tekemistä joillain 80-luvun vehkeillä on 9-5:n kanssa???
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Frostgrey kirjoitti:
Mites nämä Isuzun ja Fiatin koneilla olevat nokipadat
Isuzusta en tiedä mutta ainakin Fiiun Dieselit on lujia kuin mitkä, eivät edes hajoa Alfoissakaan (joissa kaiken voisi kuvitella hajoavan). Ja aika tehokkaitakin mokomat ovat
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Frostgrey kirjoitti:
Mites nämä Isuzun ja Fiatin koneilla olevat nokipadat
Isuzusta en tiedä mutta ainakin Fiiun Dieselit on lujia kuin mitkä, eivät edes hajoa Alfoissakaan (joissa kaiken voisi kuvitella hajoavan). Ja aika tehokkaitakin mokomat ovat
Juu, kävin koittamassa tota uutta 9-3 SC 1,9TIDS 150hv 6-pykäläisellä automaatilla ja oli kyllä aika yllätys kuinka pirteästi ja hissukseen kulki, ei olisi lainkaan hölmömpi vehje. Eipä näillä kilometreillä "onneksi" tarvi kiisselillä ajella
Ja omaan 9-5:seen olen ollut myös ihan tyytyväinen ja aika hankala tota on verrata vanhempien og900 16v -89 kanssa keskenään
peinu kirjoitti:
Jaa, mikä se oikea Saab olikaan?
Oliko se se og900 vai?
Diisseli-Saabit ovat minusta Opeleita pikemmin kuin Saabeja.
Älkääs nyt kehuko noita Opelin koneita, niissä ei käsittääkseni ole mitään tiedossaolevia vikoja, lakkauttavat pian koko Saabin moottoripuolen (no ehkä syytä olisikin jossei b2x5-koneisiin saada jotain tolkkua).
Mutta mitä hiton tekemistä joillain 80-luvun vehkeillä on 9-5:n kanssa???
tuolla -80 luvun saabin maineella ja myynnillä on ollut mahdollista nähdä tämäkin 9-5 saabin kehitys,ei sen enempää ole tekemistä.