9-5 3,0 TiD jarrulevyt

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
pipsa09
"Ruisku"

9-5 3,0 TiD jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja pipsa09 »

Terve

Paljonko on arvio jarrulevyjen ja -palojen vaihtotyöstä tunneissa (kaikki)? Paikallinen varaosajobbari väittää, ettei ko. malliin (-02) löydy kuin orggis-levyjä. Tuntuu vähän uskomattomalta. Jos varaosa-levyjä löytyy, paljonko hinta per pari?. Orggikset lienee tehty kullasta, kun hintaa kysyin.
J.V.A
"Hirsch"

Re: 9-5 3,0 TiD jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

pipsa09 kirjoitti:Terve

Paljonko on arvio jarrulevyjen ja -palojen vaihtotyöstä tunneissa (kaikki)? Paikallinen varaosajobbari väittää, ettei ko. malliin (-02) löydy kuin orggis-levyjä. Tuntuu vähän uskomattomalta. Jos varaosa-levyjä löytyy, paljonko hinta per pari?. Orggikset lienee tehty kullasta, kun hintaa kysyin.
Eihän ammattiihminen nosturilla ja kunnon työkaluilla noita kaun vaihtele! En anna arviota koska itsellä menee varmaan päivä!
Itse hankin tänään Turun motonetista Zimmermanin etulevyt Aeroon jotka ovat varmaan samat kuin sinun diiselissä? Hintaa parille kertyi 116e.
Onhan nuo alkuperäisosat "lähes" kullan hinnassa kun alkuperäisestä keskipöntöstä ja takavaimentimesta ilman asennusosia pyydetään 1000e. Toistan tämän hinnan kun tuntuu tässä 95:ssa nuo varaosat olevan hinnoiteltu tyylillä VAIN vuorineuvoksen lompakolle! 8O :x PS. Eikös 3,0TiD ole etulevyt näitä 307mm:siä?
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
JussiT-5R
"Aero"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JussiT-5R »

J.V.A kirjoitti:Eihän ammattiihminen nosturilla ja kunnon työkaluilla noita kaun vaihtele! En anna arviota koska itsellä menee varmaan päivä!
Itse hankin tänään Turun motonetista Zimmermanin etulevyt Aeroon jotka ovat varmaan samat kuin sinun diiselissä? Hintaa parille kertyi 116e.
Onhan nuo alkuperäisosat "lähes" kullan hinnassa kun alkuperäisestä keskipöntöstä ja takavaimentimesta ilman asennusosia pyydetään 1000e. Toistan tämän hinnan kun tuntuu tässä 95:ssa nuo varaosat olevan hinnoiteltu tyylillä VAIN vuorineuvoksen lompakolle! 8O :x PS. Eikös 3,0TiD ole etulevyt näitä 307mm:siä?
Zimmermanit motonetistä? 8O ...Onko ne siis vakiot, vai kenties jopa rei'itetyt/uritetut?

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
tmo
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja tmo »

Vaihdoin männäkuussa -01 Aeroon Brembon levyt (Trolli.nu:sta, hinnastakin päätellen rautaa). Hommaan meni ensimmäisessä pyörässä vajaa tunti ja toinen sujui nopeammin vaikkakaan se ei lähtenyt ilman väkivaltaa irti.

Ekaa kertaa tein - tosin paloja olen vaihtanut ennenkin, joten sen satulan jousen takaisinlaitosta on jo kokemusta.

Asennuksessa puhtaus on puoli ruokaa... Jos väliin jää hiekanmurja tai muita roskia, ajossa ravistaa.
pipsa09
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja pipsa09 »

Sen takia kysyin kun vaihtosta kaikki levyt ja palat laskutettiin 6 tuntia. Asiakas äänestää jaloillaan.....
J.V.A
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

JussiT-5R kirjoitti:
J.V.A kirjoitti:Eihän ammattiihminen nosturilla ja kunnon työkaluilla noita kaun vaihtele! En anna arviota koska itsellä menee varmaan päivä!
Zimmermanit motonetistä? 8O ...Onko ne siis vakiot, vai kenties jopa rei'itetyt/uritetut?
Kyllä eilen sieltä motonetista Zimmermanit löytyi ja tarkka halkaisija 308mm. Mutta ei makeaa "etupään" täydeltä niin levyt on vakiolevyt! Riittää mun rata-autoiluun 8O :D . Liikkeeseen jäi 1kpl levyjä paketissa ja Scan-Tech oli pakkaajan nimi! Onhan silläkin käyttöä kun tuo kalastuskausikin on alkanut :?:
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Vastaa Viestiin