Terve
Paljonko on arvio jarrulevyjen ja -palojen vaihtotyöstä tunneissa (kaikki)? Paikallinen varaosajobbari väittää, ettei ko. malliin (-02) löydy kuin orggis-levyjä. Tuntuu vähän uskomattomalta. Jos varaosa-levyjä löytyy, paljonko hinta per pari?. Orggikset lienee tehty kullasta, kun hintaa kysyin.
9-5 3,0 TiD jarrulevyt
Re: 9-5 3,0 TiD jarrulevyt
Eihän ammattiihminen nosturilla ja kunnon työkaluilla noita kaun vaihtele! En anna arviota koska itsellä menee varmaan päivä!pipsa09 kirjoitti:Terve
Paljonko on arvio jarrulevyjen ja -palojen vaihtotyöstä tunneissa (kaikki)? Paikallinen varaosajobbari väittää, ettei ko. malliin (-02) löydy kuin orggis-levyjä. Tuntuu vähän uskomattomalta. Jos varaosa-levyjä löytyy, paljonko hinta per pari?. Orggikset lienee tehty kullasta, kun hintaa kysyin.
Itse hankin tänään Turun motonetista Zimmermanin etulevyt Aeroon jotka ovat varmaan samat kuin sinun diiselissä? Hintaa parille kertyi 116e.
Onhan nuo alkuperäisosat "lähes" kullan hinnassa kun alkuperäisestä keskipöntöstä ja takavaimentimesta ilman asennusosia pyydetään 1000e. Toistan tämän hinnan kun tuntuu tässä 95:ssa nuo varaosat olevan hinnoiteltu tyylillä VAIN vuorineuvoksen lompakolle!

46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Zimmermanit motonetistä?J.V.A kirjoitti:Eihän ammattiihminen nosturilla ja kunnon työkaluilla noita kaun vaihtele! En anna arviota koska itsellä menee varmaan päivä!
Itse hankin tänään Turun motonetista Zimmermanin etulevyt Aeroon jotka ovat varmaan samat kuin sinun diiselissä? Hintaa parille kertyi 116e.
Onhan nuo alkuperäisosat "lähes" kullan hinnassa kun alkuperäisestä keskipöntöstä ja takavaimentimesta ilman asennusosia pyydetään 1000e. Toistan tämän hinnan kun tuntuu tässä 95:ssa nuo varaosat olevan hinnoiteltu tyylillä VAIN vuorineuvoksen lompakolle!![]()
PS. Eikös 3,0TiD ole etulevyt näitä 307mm:siä?

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Vaihdoin männäkuussa -01 Aeroon Brembon levyt (Trolli.nu:sta, hinnastakin päätellen rautaa). Hommaan meni ensimmäisessä pyörässä vajaa tunti ja toinen sujui nopeammin vaikkakaan se ei lähtenyt ilman väkivaltaa irti.
Ekaa kertaa tein - tosin paloja olen vaihtanut ennenkin, joten sen satulan jousen takaisinlaitosta on jo kokemusta.
Asennuksessa puhtaus on puoli ruokaa... Jos väliin jää hiekanmurja tai muita roskia, ajossa ravistaa.
Ekaa kertaa tein - tosin paloja olen vaihtanut ennenkin, joten sen satulan jousen takaisinlaitosta on jo kokemusta.
Asennuksessa puhtaus on puoli ruokaa... Jos väliin jää hiekanmurja tai muita roskia, ajossa ravistaa.
Sen takia kysyin kun vaihtosta kaikki levyt ja palat laskutettiin 6 tuntia. Asiakas äänestää jaloillaan.....
Kyllä eilen sieltä motonetista Zimmermanit löytyi ja tarkka halkaisija 308mm. Mutta ei makeaa "etupään" täydeltä niin levyt on vakiolevyt! Riittää mun rata-autoiluunJussiT-5R kirjoitti:Zimmermanit motonetistä?J.V.A kirjoitti:Eihän ammattiihminen nosturilla ja kunnon työkaluilla noita kaun vaihtele! En anna arviota koska itsellä menee varmaan päivä!
Onhan nuo alkuperäisosat "lähes" kullan hinnassa kun alkuperäisestä keskipöntöstä ja takavaimentimesta ilman asennusosia pyydetään 1000e. Toistan tämän hinnan kun tuntuu tässä 95:ssa nuo varaosat olevan hinnoiteltu tyylillä VAIN vuorineuvoksen lompakolle!![]()
PS. Eikös 3,0TiD ole etulevyt näitä 307mm:siä?
...Onko ne siis vakiot, vai kenties jopa rei'itetyt/uritetut?

46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.