Jos olette mittailleet autojenne kiihtyvyyttä niin pistäkää tietoa tänne, kun kerran tuolla 9-3&900 osastollakin on tällainen topic
Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
Nelos vaihteen aika pienenisi jonkin verran jos olisi parempi kytkin, nyt on pitänyt vähän rajoittaa vääntöä keskialueella Nämä tulokset on mitattu sekkarilla eli ei 100% tarkka mutta hyvin suuntaa antava
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saabisti-76 kirjoitti:Eipä ole niin isoja tiluksia missä moisia nopeuksia pystyisi edes mittaamaan.
Eihän niitä itellä tarvii ollakkaan, ei muuta kuin menet vaikka esim.motoparkkiin ja lyöt omistajalle x-määrän euroja käteen niin sitten pääsee testaamaan Tai sitten voi vaihtoehtoisesti maksaa poliisille sakkoina sen saman jos kohdalle sattuu Mutta näin ei tietenkään saa tehdä, sillä näin vaarallisia nopeuksia saa ajella vain suljetulla alueella
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jyyrä kirjoitti:
Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
Aika rajuja tuloksia, jos kysymyksessä 2,0T. Itsellä ottaa 100-150 väli 2,0t Hirschillä (210 hv) 9.25s (GPS:llä mitattu). Aloitettu 3:lla ja vähän ennen 150:tä vaihto neloselle. Mitattu suljetulla radalla
jyyrä kirjoitti:
Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
Aika rajuja tuloksia, jos kysymyksessä 2,0T. Itsellä ottaa 100-150 väli 2,0t Hirschillä (210 hv) 9.25s (GPS:llä mitattu). Aloitettu 3:lla ja vähän ennen 150:tä vaihto neloselle. Mitattu suljetulla radalla
joko sulla on ny raikkaasti jotain vikaa pelissä tai sit vaihdat kun mun mummo.
jyyrä kirjoitti:
Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
Aika rajuja tuloksia, jos kysymyksessä 2,0T
Jep se on yllättävän tehokas toi saabin oma virisofta Jos mittaat kiihtyvyyttä 100-150km/h niin vedät vaan kolmosella loppuun asti ei siinä nelosta tarvii
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jyyrä kirjoitti:
Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
Aika rajuja tuloksia, jos kysymyksessä 2,0T. Itsellä ottaa 100-150 väli 2,0t Hirschillä (210 hv) 9.25s (GPS:llä mitattu). Aloitettu 3:lla ja vähän ennen 150:tä vaihto neloselle. Mitattu suljetulla radalla
joko sulla on ny raikkaasti jotain vikaa pelissä tai sit vaihdat kun mun mummo.
Voi olla toi jälkimmäinenkin (en ollut kiihdyttämässä 100-150), mutta siihen nähden, mitä täällä http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=71343 on M2000 Aerolle (Eskin posti), en uskoisi, että on railakkaasti vikaa. Esim. 0-402 m 16 s on suurinpiirtein sama, joka minulle mitattu. Itse GPS:llä mitattuna 0-100 alle 8 s, tosin tuossa on paljon epävarmuutta.
Tuntuu olevan 9-5 kansa aika nihkeetä näihin hommiin, taitaa olla ne voiman etsijät tuolla 93&900 ja 9000 puolella Hyvä niin sillä 9-5 ei kannata virittää ja jos niin tekee ei sillä ainakaan kannata ajaa kaasu pohjassa
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jcarlson kirjoitti:Kunhan ne männät vaihtaa kunnollisiin niin muuta vikaa ei autossa virin kannalta ole kuin etuveto ja suuri massa.
Totta Abbott racing myy muuten aika kohtuu hinnalla Wössnerin mäntiä, muistaakseni n.500€. Tuo massa ei haittaa jos tehoja on tarpeeksi ja jos ottaa LSD:en niin etuvetokaan ei haittaa niin paljoa Itse näen vielä märkiä unia näistä, siis toistaiseksi
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jyyrä kirjoitti:Tuntuu olevan 9-5 kansa aika nihkeetä näihin hommiin, taitaa olla ne voiman etsijät tuolla 93&900 ja 9000 puolella Hyvä niin sillä 9-5 ei kannata virittää ja jos niin tekee ei sillä ainakaan kannata ajaa kaasu pohjassa
Njoo, ei näitä ole täällä aikaisemmin pahemmin kyselty
Ja nyt on sitten asialliset nastagummit alla, niin ei viitti alkaa repimään asfaltilla kolmosella (= en uskalla testata todellisia lukemia, stagen numerolla on helpompaa leijua virityskeskusteluissa )