9-5 Kiihtyvyys?
9-5 Kiihtyvyys?
Jos olette mittailleet autojenne kiihtyvyyttä niin pistäkää tietoa tänne, kun kerran tuolla 9-3&900 osastollakin on tällainen topic
Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
Nelos vaihteen aika pienenisi jonkin verran jos olisi parempi kytkin, nyt on pitänyt vähän rajoittaa vääntöä keskialueella Nämä tulokset on mitattu sekkarilla eli ei 100% tarkka mutta hyvin suuntaa antava
Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
Nelos vaihteen aika pienenisi jonkin verran jos olisi parempi kytkin, nyt on pitänyt vähän rajoittaa vääntöä keskialueella Nämä tulokset on mitattu sekkarilla eli ei 100% tarkka mutta hyvin suuntaa antava
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Eipä ole niin isoja tiluksia missä moisia nopeuksia pystyisi edes mittaamaan.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Eihän niitä itellä tarvii ollakkaan, ei muuta kuin menet vaikka esim.motoparkkiin ja lyöt omistajalle x-määrän euroja käteen niin sitten pääsee testaamaan Tai sitten voi vaihtoehtoisesti maksaa poliisille sakkoina sen saman jos kohdalle sattuu Mutta näin ei tietenkään saa tehdä, sillä näin vaarallisia nopeuksia saa ajella vain suljetulla alueellaSaabisti-76 kirjoitti:Eipä ole niin isoja tiluksia missä moisia nopeuksia pystyisi edes mittaamaan.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
On se kone Voi tänne pistää aikoja myös esim.80-120km/h niin sen voi mitata vaikka motarilla..jkotka kirjoitti:60-90mph: http://virtuaalitalo.fi/media/60-90mph.png
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Aika rajuja tuloksia, jos kysymyksessä 2,0T. Itsellä ottaa 100-150 väli 2,0t Hirschillä (210 hv) 9.25s (GPS:llä mitattu). Aloitettu 3:lla ja vähän ennen 150:tä vaihto neloselle. Mitattu suljetulla radallajyyrä kirjoitti: Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
9-5 2,0t Wagon -05
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
joko sulla on ny raikkaasti jotain vikaa pelissä tai sit vaihdat kun mun mummo.jlu kirjoitti:Aika rajuja tuloksia, jos kysymyksessä 2,0T. Itsellä ottaa 100-150 väli 2,0t Hirschillä (210 hv) 9.25s (GPS:llä mitattu). Aloitettu 3:lla ja vähän ennen 150:tä vaihto neloselle. Mitattu suljetulla radallajyyrä kirjoitti: Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
-
Janne #2769 stcf #40
Janne #2769 stcf #40
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Jep se on yllättävän tehokas toi saabin oma virisofta Jos mittaat kiihtyvyyttä 100-150km/h niin vedät vaan kolmosella loppuun asti ei siinä nelosta tarviijlu kirjoitti:Aika rajuja tuloksia, jos kysymyksessä 2,0Tjyyrä kirjoitti: Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Voi olla toi jälkimmäinenkin (en ollut kiihdyttämässä 100-150), mutta siihen nähden, mitä täällä http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=71343 on M2000 Aerolle (Eskin posti), en uskoisi, että on railakkaasti vikaa. Esim. 0-402 m 16 s on suurinpiirtein sama, joka minulle mitattu. Itse GPS:llä mitattuna 0-100 alle 8 s, tosin tuossa on paljon epävarmuutta.jkotka kirjoitti:joko sulla on ny raikkaasti jotain vikaa pelissä tai sit vaihdat kun mun mummo.jlu kirjoitti:Aika rajuja tuloksia, jos kysymyksessä 2,0T. Itsellä ottaa 100-150 väli 2,0t Hirschillä (210 hv) 9.25s (GPS:llä mitattu). Aloitettu 3:lla ja vähän ennen 150:tä vaihto neloselle. Mitattu suljetulla radallajyyrä kirjoitti: Tässä omat tulokset tältä päivältä. Lentävällä lähdöllä:
100-150km/h
3vaihde 4.9s
4vaihde 6.5s
9-5 2,0t Wagon -05
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Tuntuu olevan 9-5 kansa aika nihkeetä näihin hommiin, taitaa olla ne voiman etsijät tuolla 93&900 ja 9000 puolella Hyvä niin sillä 9-5 ei kannata virittää ja jos niin tekee ei sillä ainakaan kannata ajaa kaasu pohjassa
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Kyllähän niitä löytyy mutta ei ne välttämättä tänne kirjoittele..
Kunhan ne männät vaihtaa kunnollisiin niin muuta vikaa ei autossa virin kannalta ole kuin etuveto ja suuri massa.
Kunhan ne männät vaihtaa kunnollisiin niin muuta vikaa ei autossa virin kannalta ole kuin etuveto ja suuri massa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Totta Abbott racing myy muuten aika kohtuu hinnalla Wössnerin mäntiä, muistaakseni n.500€. Tuo massa ei haittaa jos tehoja on tarpeeksi ja jos ottaa LSD:en niin etuvetokaan ei haittaa niin paljoa Itse näen vielä märkiä unia näistä, siis toistaiseksijcarlson kirjoitti:Kunhan ne männät vaihtaa kunnollisiin niin muuta vikaa ei autossa virin kannalta ole kuin etuveto ja suuri massa.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Jeps, on tullut hintaa alas Wössnereissä tosin T5 männätkin kestää "riittävästi" varmaan useimmille.
Lukko on tietty ihan kiva mutta ei se 0-100 aikaa nopeuta valitettavasti. Massa taas on haittana jos haluaa ajaa muutenkin kuin suoraan.
Lukko on tietty ihan kiva mutta ei se 0-100 aikaa nopeuta valitettavasti. Massa taas on haittana jos haluaa ajaa muutenkin kuin suoraan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Njoo, ei näitä ole täällä aikaisemmin pahemmin kyseltyjyyrä kirjoitti:Tuntuu olevan 9-5 kansa aika nihkeetä näihin hommiin, taitaa olla ne voiman etsijät tuolla 93&900 ja 9000 puolella Hyvä niin sillä 9-5 ei kannata virittää ja jos niin tekee ei sillä ainakaan kannata ajaa kaasu pohjassa
Ja nyt on sitten asialliset nastagummit alla, niin ei viitti alkaa repimään asfaltilla kolmosella (= en uskalla testata todellisia lukemia, stagen numerolla on helpompaa leijua virityskeskusteluissa )
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: 9-5 Kiihtyvyys?
Totta, varsinkin jos siitä stagen numerosta on maksanut n.700-800€Termos kirjoitti:en uskalla testata todellisia lukemia, stagen numerolla on helpompaa leijua virityskeskusteluissa )
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002