Virtapistoke

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Juhabisti
"Ruisku"

Virtapistoke

Viesti Kirjoittaja Juhabisti »

Olen laittamassa 9-5:een ylimääräisen tupakansytytinpistokkeen johon tulee aina virta.
OG900:ssa otin virran suoraan virtalukolta, onko estettä tehdä samalla tavalla, vai meneekö jokin mahdollisesti sekaisin?
aero
-

Re: Virtapistoke

Viesti Kirjoittaja aero »

Juhabisti kirjoitti:Olen laittamassa 9-5:een ylimääräisen tupakansytytinpistokkeen johon tulee aina virta.
OG900:ssa otin virran suoraan virtalukolta, onko estettä tehdä samalla tavalla, vai meneekö jokin mahdollisesti sekaisin?
Jos siihen aina virta tulee, niin mitä suotta virtalukolta kierrättelemään? Oma sulake kehiin vaan ja sieltä suora piuha tökkelille.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Juhabisti
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Juhabisti »

aero kirjoitti:
Juhabisti kirjoitti:Olen laittamassa 9-5:een ylimääräisen tupakansytytinpistokkeen johon tulee aina virta.
Jos siihen aina virta tulee, niin mitä suotta virtalukolta kierrättelemään? Oma sulake kehiin vaan ja sieltä suora piuha tökkelille.
Se vain olisi helppo ottaa sieltä koska ajattelin laittaa sen pistokkeen siihen konsoliin.
Tuo kannattaa muuten aina muistaa, otti sitten virran mistä hyvänsä. Sulake väliin, ja mahdollisimman lähelle alkupäätä.
saabvector
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja saabvector »

9-5T kirjoitti:ota A-sulakkeen takaa.
Olisiko kuvaa ?
Minkä kokoista sulaketta
SAAB
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04
Vastaa Viestiin