Olen laittamassa 9-5:een ylimääräisen tupakansytytinpistokkeen johon tulee aina virta.
OG900:ssa otin virran suoraan virtalukolta, onko estettä tehdä samalla tavalla, vai meneekö jokin mahdollisesti sekaisin?
Virtapistoke
Re: Virtapistoke
Jos siihen aina virta tulee, niin mitä suotta virtalukolta kierrättelemään? Oma sulake kehiin vaan ja sieltä suora piuha tökkelille.Juhabisti kirjoitti:Olen laittamassa 9-5:een ylimääräisen tupakansytytinpistokkeen johon tulee aina virta.
OG900:ssa otin virran suoraan virtalukolta, onko estettä tehdä samalla tavalla, vai meneekö jokin mahdollisesti sekaisin?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Se vain olisi helppo ottaa sieltä koska ajattelin laittaa sen pistokkeen siihen konsoliin.aero kirjoitti:Jos siihen aina virta tulee, niin mitä suotta virtalukolta kierrättelemään? Oma sulake kehiin vaan ja sieltä suora piuha tökkelille.Juhabisti kirjoitti:Olen laittamassa 9-5:een ylimääräisen tupakansytytinpistokkeen johon tulee aina virta.
Tuo kannattaa muuten aina muistaa, otti sitten virran mistä hyvänsä. Sulake väliin, ja mahdollisimman lähelle alkupäätä.
-
- "Viggen"
Olisiko kuvaa ?9-5T kirjoitti:ota A-sulakkeen takaa.
Minkä kokoista sulaketta
SAAB
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04