Garret GT2052 ja Mitsu -11T erot

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Garret GT2052 ja Mitsu -11T erot

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Terve,

mikä on ero 1,8t ja 2,0t garret ja mitsun ahtimien välillä? Herääkä tuo mitsun ahdin alempaa kuin Garret?
EX: 9³SS BioPower
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: Garret GT2052 ja Mitsu -11T erot

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

Jossain mainittu laatuerot Mitsun eduksi. Kokemuksesta en pysty tätä sanomaan.
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Garret GT2052 ja Mitsu -11T erot

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Ok, olen nimittäin ihmetellyt ohutta alavääntöä omassa Garretilla varustetussa E85 B207:ssa . Verrokkina on kaverin TD04L-11T:llä varustettu Stage 1 bensasoftattu B207E, MY06.

Mitsun 11T:lla tuo bensakone tuntuu todella paljon pirteämmältä 2000-3000rpm alueella, kuin oma viina-auto, oikeen pito-ongelmia eri tavalla. Imuvuotoja olen etsinyt kuin Ukkometso naarasta. Koeponnistuksen jälkeen ahtolinjat ovat kyllä tiiviit.

Toisaalta toinen verrokki, bensasoftattu MY04 B207E samalla Garret GT2052:lla, kuin oma MY03 oli luonteeltaan taas säyseä 2000-3000rpm. Tosin 3000-5000rpm puuttui varmaan juuri se 20-30Nm väännöstä bensan takia. Toki myös softissa on eroja.
EX: 9³SS BioPower
Vastaa Viestiin